Chapter 17 - Dancing in the louge

Harrys Perspektiv:
 
Hon stod bara där och sa inte ett ljud. Hon kollade bara chockat på mig. Det bankade på dörren och låstes sedan upp. "Gå över till eran buss nu, vi måste åka" Simon var arg. Varför vet jag inte, men jag hade ingen lust att veta heller. Jag begav mig snabbt ut och in i våran buss. Jag satte mig på soffan brevid Niall och Marissa gick in i badrummet och låste efter sig. Jag suckade. "Vad är det som händer?" Frågade Zayn. "Inget" sa jag och la mina armar i kors. "Verkligen inte" Sa Louis ironiskt. Jag himlade med ögonen.
 
*
 
Vi var framme i Ungern och just nu var det Marissa som repade. Vi hade inte sagt ett ljud till varandra vilket gjorde mig frustrerad att hon inte sa något. Jag och grabbarna satt och kollade på henne när hon repade. Hon var jävligt snygg alltså. Jag hade även berättat för killarna att jag skrivit en låt till henne, och att hon hade kysst mig. Det var det ända jag sagt. Jag kollade på Marissa när hon gjorde rörelser, och allt blev ju bara bättre när hon inte hade särkilt mycket kläder på sig på scenen heller. Hon gjorde någon rörelse där hon såg jävligt sexig ut och jag kunde inte låta bli att bli lite förvånad och klistrade mina ögon på henne. Louis skrattade åt mig.
 
 
"Hon är så jävla snygg" Sa jag. De skratta.
 
Marissas Perspektiv:
 
 
Eftersom vi inte skulle ha själva konserten förns imorgon så drog jag på mig mjukisbyxor och ett linne. Jag gick sedan ut ur turnebussen igen och inte i arenan. Jag passade även på att signera och ta kort med fans som var utanför huvudigången. Så jag gick en omväg för att kunna ta kort med de. De började skrika när jag kom och jag skrattade. Jag hade Mark bredvid mig så det var ingen fara. "Heej" Sa jag. "Oh my god, Marissa kan jag få ta ett kort med dig?" Skrek någon tjej. Jag nickade och gick fram och ställde mig brevid henne. Det var kanske tjugo personer. Jag tog kort med alla och alla fick en varsin autograf. "Hälsa Harry" Sa en. "Det ska jag" Sa jag och skratta. "Hej då" Sa jag och vinkade till de. De vinkade tillbaka och jag gick in i arenan.
 
Simon pekade på ett rum där jag förstod vart alla då var. Jag hörde hur det sjöngs i rummet och jag rynkade pannan och när jag kom in så stod alla killarna  toppless och sjöng förutom Louis som hade kläder på sig. Zayn och Niall stod i kalsonger och jag kollade chockat på de. Lou stod och skratta och Emma satt ner och filma. "vad fan" Sa jag. "Du kan ju vara med och sjunga" Sa Niall. Jag skratta. "Nej tack." sa jag. Harry kollade på mig och jag vek bort min blick. Jag visste inte hur jag skulle ta det som Harry hade sagt i bussen igår.
 
 
Jag tog också upp min telefon och började filma de. "Jag kommer lägga upp den här nu" Sa jag och börja filma. Det började sjunga på One Thing. "Cause you got that one thing" Sa de och alla pekade in i mobilkameran eller på mig jag vet inte riktigt jag skratta. De kom var och en fram till kameran och gjorde något moves. Jag kunde inte sluta skratta. De sprang runt i lougen som små barn och Niall räckte ut händerna till Emma så de började dansa. "Herre gud" Sa jag och kunde inte sluta skratta. "Så jag tar kameran" Sa Louis och jag gav den till honom. "Så Harry ta din tjej nu så ska vi se vilket par som kan dansa bäst" Sa Louis. Jag gjorde det för kamerans skull. Harry la en hand på min svank. "Vi ska med vara med" Sa zayn och ställde sig i tangoställning som mig och Harry. "Okej börja" Vi alla gick runt och snurrade. Jag var inte beredd på att Harry skulle svinga upp mig i luften så jag hamnade med min mage på hans ena axel. "aaah" Skrek jag medans jag skratta. Han släppte ner mig till slut. "Okej Lou, nu får du bedömma vem som vann" Louis gick med kameran när hennes ansikte. "Jag säger att Zayn och Liam..... Förlora" Sa hon och de trodde säkert hon skulle säga vinna. Jag skratta åt deras miner. "Och de andra kom på delad första" Sa hon. "wwooo" Sa jag och skratta. Louis stängde av kameran och det blev genast pinsamt. "Amen, Lou, Niall, Emma, Zayn och Liam jag skulle behöva prata med er, så kan ni komma ut lite" Sa Louis och jag spände mina ögon mot honom. Nu var jag tvungen att prata med Harry.
 
 
 
Ett litet random kapitel hehhe. Aja komentera lovies.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra!! :)

2012-10-30 @ 16:14:31
Postat av: Linda

Haha garvade nästan hela tiden när jag läste.. Jättebra skrivet! :)

2012-10-30 @ 19:12:25
URL: http://liiiindaas.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

åååh pinsamt!

2012-10-31 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0