Chapter 14 - Introducing me Part 1

Marissas Perspektiv:
 
En vecka hade gått och vi befann oss i Paris. Vi befann oss nu i Italien. Vi hade kommit hit i kväll och det var konsert i morgon kväll. Klockan var sju på kvällen och magen skrek efter mat. Jag var väldigt hungrig som sagt. Jag och Harry hade varit ute på "Dejt" Två gånger efter paris. Det hade varit jätte trevligt och jag lär känna honom bättre och bättre men jag känner honom inte, långt ifrån. Jag hade kommit närmare alla andra killarna än honom, men det får han skylla sig själv på då han betedde sig som en idiot i början, dock så har han börjat skärpa sig. Jag låg i mammas soffa i hennes, pappas, simons, marks och Pauls buss, för jag pratat lite med henne och så. Det knackade på dörren. "Kom in" Sa jag. Niall klev in. "Mcdonalds i våran buss vill du ha?" Frågade han. "Om jag vill" Sa jag och reste mig fort upp.
 
image
 
Han skratta och höll upp dörren till mig. Jag gick efter honom och in till våran buss. Killarna och Emma satt runt bordet. Jag satte mig brevid Louis. Jag tog för mig av en pommes och en cheese burgare och en dricka. Alla högg verkligen in i maten och det var helt tyst. Niall pressade typ in hela hamburgaren in i munnen och jag skratta. "Ta det lugnt" Sa jag. "Vänj dig" Sa Liam. Jag flina. "Man blir ju inte särkilt attraherad dirrekt" Sa Emma och jag skratta vilket alla andra förutom Niall gjorde. "Niall får inget i natt" Sa Harry och jag skratta igen. "Får han ändå aldrig" Sa Emma och vi alla börja skratta. "Väldigt roligt" Sa Niall när han svalt ner sin hamburgare.
 
Harrys Perspektiv:
 
Jag kunde inte sluta titta på henne. Jag vet inte vad det var med mig. Jag gillade aldrig tjejer på det sättet. Jag var inte en sådan person, men hon måste vara ett undantag för jag kan inte sluta titta på henne. När hon skrattar, när hon ler, när hon är sur, när hon är så bitchig. Lika attraherad varenda gång. Helt sjukt. Alla slängde skräpet som blev kvar av maten och sen satte vi oss vid bordet igen. "Så hur känns det nu då, kärleks paret?" Frågade Liam mig och Marissa. "Står väl ut" Sa Marissa och skratta och kolla på mig. "Så du står bara ut?. Är jag en plåga?" Frågade jag och skratta lite för att det inte skulle se ut på fel sätt. "Nej då, jag står ut som sagt, känner dig ju inte så värst bra" Sa hon. "Så du vill lära känna mig?" Frågade jag. "Ja. Det skulle väl inte vara fel" Sa hon. Jag visste exakt vad jag skulle göra. Hon skulle banne mig få lära känna mig.
 
Vad har Harry i tankarna nu?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Super, mega bra!! :)

2012-10-20 @ 13:27:10
Postat av: Anonym

Super bra!!
Läste igenom hela nu, blev kär i den! :)

2012-10-21 @ 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0