Chapter 11 - Concert

Marissas Perspektiv:
Jag satt och blev fixad till det sista i sminket. Killarna hade redan gått ut på scenen och börjat göra sitt. Jag var klar och tackade Lou som sminkat mig. "Tack" Log jag. "Så lite så. Rocka scenen nu" Sa hon. "Jag lovar" Sa jag. Jag gick ut ur rummet och gick längs korridoren. "Är du redo nu Gold?" Frågade Luke som höll i kameran och filmade mig. "Självklart" Sa jag. Jag gjorde en grimars när jag gick förbi honom och kameran. Jag var redo. Det skulle bli kul att uppträda igen det skulle det verkligen.
 
 
Jag gick backstage och kollade på killarna så länge. De såg ut att ha väldigt roligt medans de sjöng What Makes You Beautiful. De var duktiga, det erkännde jag. Emma kom upp vid min sida. "Hej girl" Sa hon. "Hej" Log jag. "Lycka till nu" "Tack" Log jag. "De är verkligen duktiga" Sa Emma. "Ja, ja de är dom" Sa jag. De sjöng klart låten och Louis tog upp micken. "Hellloooo Brighton" Sa han och arenan skrek. "Måååååååååår ni braa?" Skrek han. Arenan skakade nästan. "Bra. Som ni vet är detta våran första konsert och vi hoppas att ni njuter för det gör vi. Vi har en världsturne framför oss och som ni också vet är det inte bara vi som är med på denna utan stjärnan Marissa Gold, Men innan ni ska få se henne ska vi köra en låt till" Introt till One Thing började spelas och Liam började ta ton.
 
Låten var klar och det var dags för mig. Jag skulle sjunga två låtar idag och jag fick faktiskt välja själv och jag skulle variera lite mellan olika konserter om vilka jag skulle ta. Idag skulle jag köra Cant Be Tamed och Party in the Usa bara för att få fart på arenan. "Briiiighton. Är ni reeeeeeeedo?" Skrek jag i mikrofonen. Jag gick ut på scenen och fansen skrek högt. Jag log och snart började introt till Party in the Usa.
 
Harrys Perspektiv:
 
 
"Hon är jävligt het alltså" Zayn öppnade munnen. "Du har flickvän bro" Sa Liam och klappade honom på axeln. "Aha. Så du kan inte erkänna att hon är snygg då eller?" Sa Zayn. "Okej då" Sa Liam. Han nickade. "Du då Harry, vad tycker du om din flickvän?" Frågade Louis. "För det första är hon inte min flickvän på riktigt och för det andra. Ja hon är snygg. Som om någon på denna planet inte tycker hon är snygg." Sa jag. De skrattade. Faktum var att hon inte bara var snygg. Hon var jävligt snygg. Hon var absolut det snyggaste jag sett. Hon hade väldigt sexiga kläder på scenen också, vilket inte gjorde henne fulare precis.Jag skulle dock aldrig erkänna det jag någonsin tänkt i mitt huvud.
 
 
 Trååååååååååååkigt kapitel IKNOW. Men det är segt så här i början det blir bättre snart. Promise. OCH JAG LOVAR JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA SLUT PÅ DENNA NOVELL: ALLTSÅÅÅÅÅ IIIP.

Kommentarer
Postat av: Anna

Super bra!!

2012-10-02 @ 22:54:12
Postat av: jessica

riktigt bra!!

2012-10-04 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0