Chapter 7 - Come With Us.

Saras Perspektiv:

Vi hade kört klart sanning och konka och satt nu och bara pratade. "När har ni nästa konsert då?" Frågade jag. "Vi har inte så mycket inplanerade, våran tour börjar till hösten ungefär, nu har vi bara lite små konserter här och var och några intervjuer" Svarade Liam och jag nickade. "Juste grabbar vi åker ju fan imorgon" Sa Louis och öppnade sin mun i en chockad gest. "No shit" Mumlade Niall och alla började skratta. Men vadå åka?.
"Vart ska ni?" frågade jag. "Liams morbror har en båt som vi ska låna och åka ut på" Sa Harry och jag nickade. "Kan ni ens köra båt?" frågade Josefine chockat. "Liam kan, och Zayn kan lite smått, men vi har inte planerat att åka långt alls, bara övernatta några nätter och bara ha kul" Svarade Harry. "Jaha" Svarade Josefine.

"Ni kan ju följa med?" Frågade Niall glatt. "På en båt?" frågade jag chockat. "Jaa" Sa Harry glatt. De andra instämde med. "Jag vet inte, får vi ens plats?" Frågade jag. "Kom igen Sara" Sa Josefine. "Ja det får ni, kom igen" Sa Louis. ""Okej då" Sa jag glatt. "Är det någon mer som ska med?" Frågade jag. "Kanske Danielle, min flickvän, men jag vet inte riktigt än, vi får se med det" Svarade Liam och jag nickade.

"När åker vi imorgon då?" Frågade jag. "Vi hämtar er runt elva?" Frågade Niall och de andra instämde. "Okej det blir bra" Svarade jag. "VÄNTA, Vi måste ju packa" utbrast jag. Killarna skratta åt mig och Josefine gjorde en chockad min. "Killar ni måste gå" Sa Josefine och ställde sig upp. "Tjejer" Mumlade Harry. Jag skrattade och sprang runt i hela lägenheten och letade efter min väska. "Okej vi går nu då" Harry kom nu in på mitt rum eftersom jag befann mig där just nu. "Okej, tack" Log jag och kramade om mig. Ingen släppte taget om varandra förns Liam harklade sig bakom. Vi skrattade och  jag gick snabbt ut och sa hej då till de andra.



"JOSEFINE, VAR ÄR MIN VÄSKA?" Skrek jag på henne. "HÄR INNE" Skrek hon och jag letade vart hon var. I städ förrådet låg den. Jag suckade och tog den och gick in till mitt rum igen för att packa ner nödvändiga sager.
En massa kläder. Plattång, finns det äns uttag på en båt??, Jag brydde mig inte utan la ner den ändå, smink la jag ner, en massa skor, smycken, mer kläder, min one piece, toallett saker som jag inte kommer använda i kväll eller i morgon bitti. "Är du klar?" Frågade Josefine. "Japp, jag tror det, de toallett saker som är kvar lägger jag ner i morgon." Svarade jag. Hon gjorde också det samma.

Harrys Perspektiv:

"Du gillar henne va?" Liam viskade till mig medans vi gick in i våran lägenhet. "Vem?" Frågade jag dumt. Jag förstog att han mena Sara. "Sara" Svarade han. "Nae" Svarade jag tyst. "Man ser ju det, säg det bara" Sa han. "Okej, jag tycker om henne, men jag är inte kär" Svarade jag och han log nöjt över svaret.
Men kär kanske jag skulle kunna bli på våran lilla trip?.

Bååååt ressaa... Vad kommer hända dääär? ;)

Aja Komentera, och om ni vill göra länkbyte komentera :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra!

2012-05-08 @ 19:50:37
Postat av: Agnes

åhh, jättebra! :D

2012-05-08 @ 20:11:41
URL: http://onedirectionnooovell.blogg.se/
Postat av: Maja P

Hej kolla gärna in min One Direction novell (ifall du läser noveller) kram! :)

http://bedersen.blogg.se/category/pedersens-noveller.html

2012-05-08 @ 21:36:11
URL: http://bedersen.blogg.se/
Postat av: Mirabelle 1D

länkbyte?

2012-05-18 @ 16:45:15
URL: http://mirabellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0