Chapter 6 - Truth or dare.

Saras Perspektiv:

"Sååå, vad ska vi hitta på då?" Frågade jag. "En gammar hederlig, sanning eller konsekvens?" Frågade Zayn. "fem killar och två tjejer?" Frågade jag och skratta. "Föresten, det kan nog bli kul" Sa jag och log. "Då kör vi" Sa Josefin och sprang ut till köket för antagligen hämta en flaska.
Hon kom ut med en flaska och vi satte oss i en ring på vardagsrums golvet.
"Vem börjar?" Frågade Josse. Zayn greppade taget om flaskan dirrekt. Han snurrade och den hamnade på Harry. "Sanning eller Konka?" Frågade han Harry. "Sanning" Svarade han. "Vem är snyggast av tjejerona?" Frågade han. "Svårt, men du Sara" Sa han och kollade på mig och jag kollade upp mot taket så inte mina röda kinder skulle synnas. Harry snurrade flaskan och den hamnade på Louis. "Sanning eller Konsekvens Lou?" Frågade han. "Konsekvens" Svarade han stolt. "Gör ett sugmärke på Nialls hals" Niall suckade. "Jag får lida mest juuue" Sa han och vi alla andra skratta. Louis gjorde det och det var hans tur att snurra på flaskan.

Den hamnade på Josse. "Konsekvens" Sa hon på en gång. "Bodyshot snääälllla" Sa Liam och skratta. "Japp, det blir det" Svarade Louis. Josse stönade. "Ska alla?" Frågade hon och han nickade. Jag skrattade åt henne.



Hon la sig på ett bord och jag började hälla på hennes mage och Zayn var först med att ta upp drickan.
Det fortsatte och sen till sist var det jag.
Alla hade gjort och vi gick tillbaka till ringen. Josefin snurrade flaskan och den hamnade på mig. Nu skulle hon säkert ta något förjävligt. Bara för att reta mig. "Kyss de två snyggaste" Sa hon och jag suckade.
"Visst" Muttrade jag. "Josefin My love" Försökte jag. Alla skrattade. "Nae okej, på riktigt" Sa jag och skrattade till lite. Jag visste att jag skulle ta Harry, men den andra visste jag inte riktigt, jag funderade över Niall eller Zayn. Men bestämde mig sedan för Niall. Jag gick fram till Niall och han log stort. "Nemen hej på dig Sara" Sa han och skrattade. "Hej Niall" Sa jag och kysste honom hårt. Inga fjärlirar i magen.

Jag såg att Harry kollade ner under kyssen. "Styles din tur" Skrattade jag. Och han kollade upp och skrattade till.


Jag satte mig ner i jämnhöjd med honom och kysste honom mjukt. Den varade i några sekunder mer än min och Nialls. Man kunde även höra några, uuuuhhh.  Jag avbröt kyssen och bet mig i läppen för att sedan sätta mig på min plats igen. "Okej" Sa jag och samlade mig och snurrade flaskan och den hamnade på Liam. "Ge Zayn en lätt puss på munnen" Skrattade jag och han suckade men gjorde det ändå.
"Min bästa puss ever" Sa Zayn och alla började att skratta.


Oj här kom ett inlägg upp, kommer bli bättre upptadering snart promise.


Kommentarer
Postat av: Marissa

Grym!

2012-05-08 @ 13:47:48
Postat av: Anonym

Sugen På En Ny Design? Kolla in http://swagdesigns.webblogg.se/

Där finns det alltid någon design för dig!

2012-05-08 @ 14:53:53
Postat av: Agnes

Hej Elin! Jag gör gärna ett länkbyte med dig :) fixar det snart! :) Grym novell btw :D

2012-05-08 @ 17:43:48
URL: http://onedirectionnooovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0