Chapter 14 - Kiss me

Saras Perspektiv:

Jag vaknade av att solen bländade mig. Jag slog sakta upp ögonen och insåg att jag inte var i mitt egna rum, det sista jag kommer i håg är att vi såg på film, jag och Harry. Jag måste ha somnat, tänkte jag för mig själv. Jag vände mig och och fick se Harry ligga där. Jag tog mig försiktigt upp ur sängen utan att väcka honom. När jag gick ut ur rummet satt Niall och vicka på ögonbrynen. Jag mimade ett "intesomdutror" och sen gick jag ut ur huset och in i våran lägenhet. Det var ingen hemma, undra var Josse var någonstans.

Josefines Perspektiv:

Jag vet inte hur, och inte varför men jag tror jag har börjat bli kär, smått förälskad i alla fall, till skillnad från Sara kan jag faktiskt erkänna det. Jag och Zayn gick längst Londons gator hand i hand och bara prata om livet. Det var några papz förut men vi lyckades skaka av de. "Vill du gå ut i kväll?" Frågade Zayn. "Gå ut som?" Frågade jag. "Som en dejt, bara du och jag?" Frågade han. "Visst" Sa jag och log stort. Han log med och vi gick in mot stan för att shoppa lite som vi kommit överens.

"Kan vi inte gå in där?" frågade jag. "visst" Sa Zayn och vi gick mot Forever 21. Jag kom ut med många påsar där i från och Zayn förstog sig inte riktigt på mig eftersom jag shoppade kanske för mycket shorts. Men shorts är bra att ha ibland!. "Är du typ någon shopaholic?" Frågade Zayn och skratta. "Kanske, alla säger det" Skrattade jag. "Förstår det" Skämtade han. "Heeey" Sa jag och puttade till honom lätt så han åkte lite åt sidan. Han buffade sen till mig med hans axel och jag skrattade och puttade honom igen sen höll vi på så. Jag undrade hur det kunde ha sätt ut.

Saras Perspektiv:

Josse hade fortfarande inte dykt upp. Det ringde på dörren så det kanske var hon, men jag såg att det var Harry. Jag öppnade dörren. "Hej" log jag. "Hej" Sa han och kliade sig i nacken. "är det något?" frågade jag. "Nej, verkligen inte, men du är inte arg för jag inte väckte dig va?" frågade han. "Nej verkligen inte, jag är, eller nej" Skrattade jag. "Säg vad du tänkte säga" Sa han. "Nee" Sa jag med ett flin på läpparna. "Säg det bara" Sa han och log flörtigt. "Nej harry" Sa jag och såg allvarligare på honom men kunde sen inte hålla mig för att skratta.
"Säg det annars" Hotade han. "Annars vadå?" sa jag och log finurligt. "Annars så tänker jag kyssa dig" Sa han och log ännu en gång väldigt flörtigt. "Gör det då, kyss mig" Sa jag och backade undan lite. Han tog fart och när han kom fram till mig så la han sin hand runt min nacke och tryckte hans läppar hårt mot mina och vi möttes i en kyss. Vi avbröt kyssen och kollade in i varandras ögon, wow, hans ögon alltså. "Gör det något om jag kysser dig igen?" frågade han. Jag skakade på huvudet, och han närmade mig sakta och tryckte sina läppar mot mina mycket sakare denna gång, men denna gången var också mer romantisk.




naaaaaaaw :D, snart kommer det händaaa en massssoooorrr, sååå stay tuned :)
Komentera folks!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra!



2012-05-27 @ 20:03:01
Postat av: Mirabelle 1D

Super bra!

Och Spännande....! :)

2012-05-27 @ 20:33:38
URL: http://mirabellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0