Chapter 11 - date.

Saras Perspektiv:

En vecka hade gått och vi var nu hemma. Jag hade börjat gilla Harry mer och mer. Tror nästan jag gått och blivit kär i killen. Han har sovit med armen över mig hela veckan och jag hade verkligen ingeting imot det. Men vi hade inte gått längre en kärleksfulla kramar. Ingen kyss eller liknande.
Harry och jag skulle faktiskt gå på middag idag. Harry hade typ frågat vad jag gjorde i kväll och Louis hade kommit fram och sagt att han bjöd ut mig, och det var på det viset det blev middag med honom i kväll. Jag hade dushat och fönat mitt hår så nu var det bara kvar att fixa kläder smink och hår.
Jad hade valt en söt liten vit klänning. Sen ett par vita klackskor till.


(bara klänningen)

Jag plattade mitt hår och sminkade mig ganska mycket. Jag ville vara extra fin. Jag gick ut ur rummet och Josefine stog med öppen mun. "Fan vad snygg du är" Sa hon. "Tack" Fnittrade jag. Det plingade på dörren och jag kände en klump i magen. "Han är hääääär" Sa Josse och jag himlade med ögonen åt henne. Hon gick till dörren och öppnade den. "Saaaara" ropade hon och jag skrattade och gick emot henne. "Hej" sa jag. "hej" Log han. "Hej dåJosse" Sa jag och stängde dörren. "Vad fin du är" Log han. "Tack detsamma" Fnittrade jag. Vi hoppade in i en limousine och gick sedan in på en fin resturangen.

"Harry Styles" sa han till kyparen. "Ett bord för två, följ med mig" Sa han och vi följde med honom. Han visade oss ett jätte sött ställe vid världens finaste utsikt på verandan. "Gud vad fint" Sa jag.
Vi kollade i menyerna och jag bestämde mig sen för en pasta bologneze. Han tog någon kött rätt och maten var snart ute på vårat bord. Vi åt under tystnad men vi skrattade lite då och då. "Gud vad gott det var" Sa jag. "Jo, det är Londons bästa ställe" Sa han och jag fnittrade till. Varför fnittrar jag till hela tiden??.

"Gud vad mätt jag blev" Sa jag och tog mig för magen. Han skrattade åt mig.
Vi satt och prata lite men bestämde oss sen för att gå. Vi tog våra grejer och han betalade maten. Han gick av vid där jag skulle gå in till min lägenhet. "Tack för allt" Sa jag och log. "Tack för att du gjorde mig sällskap" Sa han och till slut så möttes vi i en kyss.

Hihi ett kapitel, komentera :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin blogg! Bra kapitel!

2012-05-18 @ 09:04:11
URL: http://nmattisson.blogg.se/
Postat av: Mirabelle 1D

jätte bra novell!!

2012-05-18 @ 16:57:31
URL: http://mirabellem.blogg.se/
Postat av: Mirabelle 1D

länk byte?

2012-05-18 @ 18:24:04
URL: http://mirabellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0