Chapter 10 - Sleeped Like A Princess.

Harrys Perspektiv:
Jag hade legat vaken ett tag, men jag ville fortsätta att låtsas sova. Jag ville fortsätta ligga så här nära Sara. Att ha armen runt Sara kändes jag vet inte ens hur jag ska förklara det. Jag älskade det bara. Självklart hade jag lagt den där med flit inatt.
Jag kände hur hon rörde sig lite och jag drog henne mer intill mig och fortsatte att låtsas sova. Jag kände hur hon försökte ställa sig upp så jag låtsades att vakna och satte mig upp i sängen. "Väckte jag dig?" Frågade hon. "Ja, men det gör inget" Ljög jag. "Okej bra" Skrattade hon. Jag kollade på henne när hon drog på sig ett par shorts och sen gick hon ut ur rummet.

Saras Perspektiv:

Jag gick ut ur rummet och gick upp där de andra satt och åt frukost. "Har lilla Sara sovit  gott?" Frågade Louis. "Japp som en prinsessa" Skrattade jag. "Uuh, vad gjorde du och Harry?" Frågade Liam och log flirtigt. "va? Inget" Sa jag. Han hade ju dock lagt armen om mig. Menmen. Harry kom ut och drog sin hand genom håret. "Har prinsen sovit gott då?" Frågade Niall och skratta. Jag suckade mot honom. "Prinsen?" Frågade han. "Ja, Sara sov som en prinsessa sa hon, sov du inte som en prins?" Frågade han. "Asso herre gud" Sa jag och de andra skratta. "Jo då, om man sover brevid henne sover man alltid som en prins" Sa han och jag började rodna. Vi hade ju sovit en gång innan men ja, då hade vi ju varit fulla.

"Hur sov ni då?" Frågade jag Zayn. "Bara bra" Skrattade han och Josefine kollade ner i sitt knä. "Love is in the air" Sjöng Liam och alla började skratta och sjunga med. "Ae, ska vi åka?" Frågade Liam och vi nickade och han startade båten. "Vi ska bara åka någon timme idag" Sa Niall. "Sen sa Liam att det är bra att bada där och så" Sa Niall igen. "Yey" Skrattade jag och de andra hakade på.

Ohjvävlar vad kort den blev hahah, men hinner inte med nu skriver mer imorgon :)
Hinner inte hitta bilder nu heller sorry!
Komentera


Kommentarer
Postat av: Anna

Meer! :D

2012-05-15 @ 17:06:48
URL: http://annalovisanilsson.devote.se
Postat av: Sanna

Heej skulle vara jätte kul med länk byte! OM du vill asså! Jag länkar dig direkt! Å skulle vara skit snällt om du ville sprida min blogg lite.

2012-05-15 @ 20:23:28
URL: http://oonedirectioonnoovell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Heej skulle vara jätte kul med länk byte! OM du vill asså! Jag länkar dig direkt! Å skulle vara skit snällt om du ville sprida min blogg lite.

2012-05-15 @ 21:56:29
URL: http://oonedirectioonnoovell.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-16 @ 22:01:21
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jättebra :)

2012-05-16 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0