Chapter 20 - That tshirt.

 

Saras Perspektiv:

 

”Babe” Harry kom in i köket och la sina armar runt min kropp och kysste mig på kinden. ”Okej, jag ska inte störa” Josse gick där ifrån och jag skrattade och vände mig om. ”Är du okej?” Frågade han. ”Japp” Sa jag och log stort. ”Bra” Sa han och log stort. ”Jag och grabbarna har en intervju imorgon, vill du följa med?” Frågade han. ”Det kan jag göra, om du vill så klart” Sa jag. ”Jag skulle inte fråga om jag inte ville” Sa han. Jag log och så lyfte han upp mig på köks bänken och kysste mig. ”Jag älskar dig” mimade han. ”Och jag dig” Mimade jag tillbaka. Han log stort och kysste mig ännu en gång. Jag besvarade kyssen och snart så var den över och jag hoppade ner på golvet.

 

 

 

”Vad vill du göra idag?” Frågade han. ”Hm, jag vet inte, vad vill du göra?” Frågade jag. ”Något med dig, vill du gå på bio?” Frågade han. Jag nickade. ”Bra” Sa han. ”Vad ska vi se då?” Frågade jag. ”Jag vet inte, vad tycker du?” Frågade han. ”Hmm, inte någon skräck” Skrattade jag. ”Okej, men vi kan slå på datorn och boka biljetter, ska vi göra det hemma hos dig?” Frågade han. Jag nickade. ”Jag ska bara byta om” Sa han och gick iväg, innan han gick i väg kysste han mig på kinden. Jag gick in till grabbarna igen fast då var det bara Lou, Liam och Niall där. ”Nemen är det inte lilla Sara som kommer” Sa Louis. ”Jag är inte liten” Muttrade jag. ”Tro mig” Sa han och jag suckade. ”Jag skojade bara” Skrattade han.

 

 

 

Det visste jag att han gjorde så jag flinade bara och satte mig på hans mage eftersom han låg ner. Han stönade till för att det gjorde ont och jag skrattade. Jag la sen mina ben över Nialls mage så jag satt bekvämt. ”vad ska du hitta på då?” Frågade Liam. ”Jag och Harry ska gå på bio, så han är och byter om” Svarade jag. ”Skoj” Sa han. ”Japp, själv då?” Frågade jag. ”Ska träffa Danielle senare” Svarade han. Jag nickade. ”Ni då?” Frågade jag. ”Jag och Niall ska på en romantiskt dejt” Sa Louis och Niall instämde. Jag skrattade och Harry stog nu i dörröppningen. ”Redo?” Frågade han. Jag nickade. ”Hejdå grabbar” Sa jag och kramade om alla tre. ”Hejdå Sara” Svarade de. Jag gick också in i vardagsrummet för att säga hej då till Josefine och Zayn.

 

 

 

Harry tog en påse och vi gick ut ur deras lägenhet. ”vad har du i påsen?” Frågade jag. ”Äh, inget särkilt” Sa han och jag nickade. Vi gick in till min och Josefines lägenhet och jag satte på datorn dirrekt när vi gick in på mitt rum. ”Jag ska bara byta om” Sa jag. ”du kan kolla på bion så länge” Sa jag och han nickade och satte sig vid datorn. Jag gick in i min WIC och satte på mig ett par svarta jeans. Jag sminkade mig eftersom jag inte hade något smink på mig och satte upp mitt hår lite lätt. Jag satte även på mig en ny tröja.

 

 

 

När jag klev ut så satt Harry uppe och kollade på någon trailer. ”Vad är det för film?” Frågade jag. ”Avengers” Svarade han. ”Oh, den har jag faktiskt velat se ett tag” Sa jag. ”Men då kan vi ta den” svarade han. Jag nickade. ”Föresten, den där tröjan ska du inte ha på dig” Sa han och jag kollade konstigt på honom. Var den ful eller vad var problemet?.  ”Vadårå?” Frågade jag. ”Du ska ha den här” Han tog upp en vit tröja från påsen och när jag vecklade ut den värmdes det i hjärtat. På tröjan stog texten. Harry Styles is my boyfriend. ”Aww” Sa jag och kysste honom. “Tack” Sa jag. ”Så lite” Sa han. ”Men ska jag verkligen gå ut med den här, men tanke på fans och pap-” Mer han jag inte säga förns han avbröt mig. ”Ja vill visa hela världen vem min flickvän är, jag vill inte dölja för någon vad jag känner och tycker om dig, nu när dina föräldrar vet om det också, men det är förstås vad du tycker också” Sa han. ”Jag vill” Sa jag. ”Bra” sa han. Jag tog av mig tröjan och drog på mig den jag hade fått. ”Ser jag okej ut?” Frågade jag. ”Oja, den där klär dig verkligen” Sa han och jag skrattade. aHanHan

 

Kommentarer
Postat av: Mirabelle 1D

superbra!! i want that shirt!!! :)

2012-06-25 @ 13:51:07
URL: http://mirabellem.blogg.se
Postat av: Anonym

Sjukt bra!! :D

2012-06-25 @ 23:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0