Chapter 19 - Dont want to come home.

Saras Perspektiv:

Jag vaknade utav att min telefon ringde. Jag kravlade upp ur Harrys grepp om mig och gick ut ur vardagsrummet. "Hallå" Svarade jag och låste in mig på toan för att inte väcka de andra. "Hej det är mamma" "Hej" mumlade jag. "Jo, jag förstår nog att du hört" "Ja" Svarade jag. "Jag eller Josses mamma tycker inte om det här Sara, att ni umgås med en världskändis, och att du inte ens sagt något, jag var tvungen att få reda på det genom tidningar, kom igen" Sa hon. "Mamma, det var just detta jag inte sa något, du skulle skicka hem mig med bums" "Sara" sa hon bara. "VAD?" "Jag vet inte ens vem killen är, du är ensam i London med Josefine, om du hade varit i Sverige hade det varit en annan grej" "Mamma sluta, Jag gillar honom, jag är kär i honom, jag tänker inte komma hem vad du än säger, och om du tvingar hem mig tänker jag aldrig prata med dig igen" Sa jag. "Sara inte den tonen" "VAD SKA JAG GÖRA DÅ, JAG TÄNKER INTE KOMMA HEM" Skrek jag. Just nu struntade jag i om jag väckte de andra. "Lugna ner dig, eller så ser jag till att någon kommer och hämtar dig med bums" "Förlåt, men mamma snälla, jag vill inte komma hem, jag vill se vad som kan hända med Harry, Snälla mamma" Jag kände hur tårarna var nära. Jag skulle bara inte komma hem. Jag hörde hur hon suckade i andra luren. Mina tårar rann ner från mina kinder. Jag kunde inte lämna Harry. Det knackade på dörren och jag öppnade den och Harry kom in. "Mamma snälla" Sa jag och Harry strök mig över ryggen. "Ska jag prata med henne?" Frågade han. Jag nickade och han tog telefonen och gick i väg.

Jag torkade mig under ögonen och gick ut till de andra och alla var vakna. Jag såg att Josse satt med ansiktet i Zayns bröst. Hon grät. "Vad händer?" Frågade Niall. "Mamma pratar med Harry nu, jag vet inte" Louis kom emot mig och fångade in mig i en kram. Jag kramade honom länge och några tårar rann även ner när jag kramade om. Min mardröm är att åka hem nu. Louis strök mig över ryggen och Niall och Liam joinade oss i en gruppkram. Jag hörde fotsteg och förstog att det var Harry. Vi backade undan och jag torkade bort mina tårar. "Vad sa hon?" Snyftade jag. "Hon skällde lite på mig till en början, men tja, ni stannar" Sa han med ett stort leende.



"Är det sant?" Frågade jag. Han nickade och jag sprang in i hans famn. Jag kysste honom och kramade sedan om Josse. "Vi fick stanna" Viskade jag mot henne. "Det är helt sjukt" Viskade hon tillbaka. Jag kramade sedan om de andra. Även fast den här dagen kommer komma tillslut att jag måste ta farväl, så kom den i alla fall inte idag.
Det är jag ytterligt tacksam för. Att åka nu finns defenitivt inte på världskartan över huvudtaget.

"Babe" Jag vände mig mot Harry som ropade neråt i korridoren. Jag gick fram till honom. "Den här dagen kommer komma någon gång Sara när vi måste säga hej då till varandra och just nu skulle jag aldrig kunna klara det" Sa han. "inte jag heller Harry. London är visserligen knappt 3 timmar med flyg, det är inte så att man kan åka till varandra varje dag som vi kan göra nu när jag bor här, men jag är inte redo att förlora dig så på något sätt måste vi klara det, och inom en snart framtid kanske jag inte ens bor i Sverige vem vet?" Frågade jag. "Vi klarar det för jag älskar dig" Jag tror det var första gången han sa att han älskade mig och det värmdes till i hela kroppen när han sa det. "Jag älskar dig med Harry" Det var sant, och det kändes helt underbart att säga det till honom med. Han böjde sig ner och kysste mig och jag besvarade den.

"HARRRYY" Ropades det. "Kommm och JOOINA" Man kunde på långa vägar höra att det var Nialls röst. Harry sprang i väg mot ett rum. Jag skrattade och gick ut till köket där Louis, Liam och Josefine stog. Man kunde höra fejk stön och jag kollade chockat mot de andra. "vad fan gör de?" Frågade jag. De ryckte på axlarna och vi gick mot rummet. Det var Nialls rum och där låg de tre i sängen och kollade busigt upp mot oss.



"Vad gör niii?" Frågade Josse. "Tre kant du vet" Skrattade Niall. "OCH NI SA INGET???" Frågade Louis chockat. "Fyrkant kom då Louis, och du med Liam FEMKANT" Skrek Zayn. Louis och Liam hoppade i sängen och jag skakade på huvudet. Självklart skojade de men seriöst konstigare personer får man ta och leta efter. "Vad säger du Harry, var vi bättre en Sara?" Frågade Niall. Jag trodde jag skulle sjunka genom jorden. Jag skakade på huvudet och började gå där i från men jag hörde Harrys svar. "Tyvärr grabbar" Jag skrattade åt honom och gick ut ur rummet och in i köket.
Josse kom också in i köket och vi satte oss mitt emot varandra. "Vad har vi träffat för personer igentligen?" Skrattade jag. "Ja du, det kan man undra" Svarade hon.

Una kapitelo!!, Yey det behövde inte åka hemmmm!!!!!

Det kommer drama framöver people så staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay tuned.


Kommentarer
Postat av: Linn

sv; visst! lägger in dig direkt. :)

2012-06-20 @ 20:08:37
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Jätte bra!!! :)

2012-06-20 @ 20:19:18
Postat av: Julia

sv: okej :) jag lägger till i menyn nu och tidsinställer ett inlägg till i morgon!

2012-06-20 @ 23:31:59
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Mirabelle 1D

Underbart bra! Älskar din novell!

2012-06-21 @ 07:39:07
URL: http://mirabellem.blogg.se/
Postat av: Zoe

skitbra =)

2012-06-22 @ 23:25:40
Postat av: Dina

asbra när kommer nästa =)

Svar: Idag, eftersom klockan är över tolv ;) Kanske till och med två imorgon.. Om jag är snäll ;)
justajbnovel.blogg.se

2012-06-23 @ 20:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0