Chapter 17 - Meeting Styles Family.

Saras Perspektiv:

"Ja det vill jag, men är du säker på att de kommer gilla mig då?" frågade jag. "Självklart" Svarade han och kysste mig på pannan. "Sover du här?" Frågade han. "Ja" Svarade jag och log. "Bra, kom då min sköna" Han lyfte upp mig och gick in med mig till hans rum. Han stängde dörren med hans fot och la mig ner i sängen. "Kommer du någonsin sluta att bära på mig?" Frågade jag. "Nae" Flinade han och jag suckade. "Du kommer få problem med ryggen om du inte slutar" skrattade jag. "Du väger inte särkilt mycket, så jag skulle kunna bära runt på dig heeela tiden och då menar jag hela tiden" Sa han. "du är hopplös" Sa jag och låtsades spela tjurig. "Du är så grymt söt när du gör så där" Skratta han. "Jaja, får jag låna en tröja av dig?" frågade jag. Han nickade och pekade på hans garderob. Jag tog ut någon stor svart tröja som nästan gick ner till knäna. Jag drog av mig de andra kläderna och satte på mig tshirten och gick sedan in till Harry igen. "God natt babe" Sa han och kysste mig. "God natt snygging" Sa jag och kysste honom tillbaka. Han la sin arm över mig och denna natt somnade jag även tryggt.

*

Vi skulle nu sätta oss i bilen och åka i väg till Harrys familje hem Holmes Chapel. Jag var grymt nervös eftersom jag skulle träffa hans familj för första gången, men om jag hade turen med mig skulle det nog gå vägen. Vi hade varit hemma hos mig och josse innan och hämtat grejer eftersom vi skulle sova där en natt. Vi började att åka och det skulle ta ett tag och åka dit. Vi stannade också på mcdonalds på vägen så vi kunde få något i magen. Snart så åkte vi upp mot en liten uppfart och det var då jag kände hur nervös jag blev. Tror jag aldrig riktigt känt mig så nervös i hela mitt liv.  "Hey det kommer gå bra" Sa Harry bettryggande. Vi gick upp mot dörren och Harry ringde på. "ååh du är hemma" Sa en ganska ung kvinna som var harrys mamma. Harrys mamma kramade om Harry länge. "Och du måste vara Sara, Harry har berättat väldigt mycket om dig kan jag tala om, Jag är Anne" Sa hon och räckte fram handen. Jag blev generad av att han pratat om mig. Men räckte fram handen och skakade den. "sara" Sa jag när jag skakade den.

"kom in" Sa Anne. Harry kramade om en man som jag antog var hans pappa Des. Sen gjorde han lika dant med en tjej som jag antog var hans syster Gemma. "Du måste vara Sara, jag är Gemma, harrys stora syster" Sa gemma. "Ja det är jag." skrattade jag. "Trevligt och äntligen träffa dig" Sa Des och skakade min hand. "Detsamma" Log jag.

"Maten är snart klar så ni kan väl gå upp med era väskor på ditt rum först Harry?" Frågade hans mamma. "Jo visst" Svarade han. Som en gentleman tog han min väska med och trippade upp på övervåningen. Hans rum var inte vad jag hade förväntat mig av honom. Jag trodde det skulle vara stort men det var det inte, det var ett blått rum med en ganska liten säng. Jag gick runt och kollade lite i rummet men min blick fastnade på ett kort. "Är det där du?" Frågade jag och pekade på ett foto.



"Japp, jag och min syster" Svarade han och la armarna runt min mage bakifrån. "Du var jätte söt när du var liten" sa jag. "Nu då?" Flina han. "Sådääär" Flina jag. "Fast nu är du grymt snygg dock" Sa jag och hans leende blev större när jag vände mig om. Han kysste mig mjukt och la handen i nacken på mig. "Kom" sa han och tog min hand. Jag följde efter honom och vi gick ner på nedervåningen. "Harry kan jag inte få ta ett kort med dig nu när du äntligen är hemma?" frågade Anne. "Visst mamma" Sa harry och gick dit. Gemma tog ett kort på de och de såg så gulliga ut när hans mamma höll om Harry.



"Maten är klar nu föresten" Sa Anne. Alla satte sig till bords jag brevid Harry och Gemma. "Så du kommer i från Sverige?" Frågade Anne. "Ja det gör jag" log jag. "Är det bra i Sverige då?" Frågade hon. "Jovars, men det är väldigt tråkigt i gemfört med London" Sa jag. "Du hade gått ut skolan va?" Frågade hon sen. "japp, lite mer än ett år för tidigt eftersom jag blev hemskolad" Sa jag. "Hur träffades ni då?" Frågade Anne och som tur var inte frågan riktat mot mig. "på en fest" sa Harry. Vi träffades ju dock på en klubb men Harry ville nog inte tala om det vilket jag kunde förstå.

*

Klockan började dra sig mot Elva på kvällen, vi hade suttit ute och pratat på altanen hela kvällen. De var verkligen underbara hans familj, det var länge sen jag träffat så snälla människor. "Ska vi gå och lägga oss?" frågade Harry mig. Jag nickade. "sov gott nu då, och sov inte bort hela dagen imorgon så jag hinner få träffa er imorgon med" Sa Anne. "Jag lovar mamma" Sa Harry och pussade henne på pannan. "Sov gott ungdomar" Sa Des. "Sov gott" Sa vi och gick upp på övervåningen. Vi bytte om sen gick vi tillsamans in på toaletten för att borsta tänderna.

Det gick inte så bra för Harry för han försökte hela tiden säga eller sjunga något medans han borstade sina tänder, vilket var rätt kul för han lyckades verkligen inte på något sätt. Jag skrattade åt honom för det såg verkligen fult ut. Snart var vi klara och gick för att lägga oss. Han kysste mig och den blev snart större och större och intensivare och intevsivare. Snart övergick den till hångel och Harry började dra i min tröja med jag stoppade honom. "Vi kan inte, vi är hos dina föräldrar" "Kom igen, snälla de hör oss inte" Sa han. "Tänk om de gör det jag kommer skämmas ihjäl då" "Okej" sa han och kysste mig godnatt och snart somnade jag i hans famn.


Komentera folks... Hinner jag ett till idag? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaaaaaa! de gör du:)

2012-06-19 @ 16:21:51
Postat av: Clara

Japp gör det!:)

2012-06-19 @ 16:22:29
Postat av: Mirabelle 1D

Såklart du hinner! :)

2012-06-19 @ 17:59:24
URL: http://mirabellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0