Chapter 41 - Feeling ugly.

Saras Perspektiv;
 
Jag vaknade av att Harry pussade mig i hela ansiktet. Jag skrattade och satte mig upp. "God morgon beautiful." Sa han. "Godmorgon Snygging" Sa jag och kysste honom mjukt på läpparna. "Tack för allt i går, det var helt fantastiskt." Sa jag. Han log. "Så bra" sa han. Jag fnittrade till. "Såå, några planer för idag?" Frågade jag honom. "Jag tänkte att vi kunde gå ner till våran lilla strand och bara slappa, och sen kanske åka in mot den lilla staden som ligger en mil bort eller något." Sa han. "Det låter bra" Sa jag glatt. "Babe" Sa Harry. "Aah" Svarade jag. "Inte för att det är något elakt nu men, man ser verkligen att du fått en liten kul mage" Flinade han. "Lägg dig ner igen, jag vill ta kort." Jag skrattade till och la mig ner igen. Jag visste att jag hade blivit större det hade märkts på när jag satte på mig mina jeans men jag hade inte blivit så stor för jag kunde knäppa dom fortfarande. "Kolla" Harry visade mig bilen och det syndes faktiskt lite trots allt.
 
 
"Är det verkligen så smart att jag går runt i bikini då?" Frågade jag. "Det finns inga paparazzis här som kan ta sig in. Jag lovar" Sa han och kysste min panna. "Okej" Sa jag glatt. Jag gick in på toaletten och tog med mig en bikini shorts och ett linne. Jag kollade mig i spegeln där jag stod med bikinin. Jag kände mig ful. Även fast inte magen var alls var stor i gemfört med vad den kommer att bli så kände jag mig väldigt ful. Jag ville helst inte att Harry skulle se mig så här. Jag suckade och satte på mig shortsen och linnet och gick ut till Harry. "Hey, är det något?" Frågade Harry. Han såg väl att jag hängde lite läpp. Jag skakade på huvudet. "Bra, säg till i sådana fall" "Jag lovar" Sa jag. Han hade dukat ut på altanen och det var hur fint som helst, det var frukter, vatten melon, vindruvor, någon annan sorts melon, jordgubbar, hallon. Sedan var det bröd och juicer också.
 
"Du behöver inte skämma bort mig så mycket" Skrattade jag. "Men jag vill" Sa han. Jag himlade med ögonen och kysste honom mjukt på läpparna. Vi började äta frukosten och vi bytte bara ett par intensiva blickar mot varandra i stället för att säga något. Vi dukade ut tillsamas och la faktiskt ner disken i diskmaskinen, man trodde inte det skulle finnas än men det gjorde det faktiskt. "Redo att gå ut till stranden?" Frågade han, Jag nickade glatt ,och tog min strandväska och mina solbrillor som låg på bordet. Jag tog hans hand och vi promenerade bara några meter tills vi var på den lilla stranden. Vi la ner våra handdukar brevid varandra. Jag blev osäker helt plötsligt. Jag ville inte visa mig i bikini. Jag drog av shortsen men la mig sedan ner på handduken.
 
"Du vet du blir inte särkilt brun om du ligger med ett linne på dig" Sa han. "Jag vet, men-" "Vad är det Sara?" Frågade Harry. "Jag känner mig så ful. Jag kommer bli ännu fulare också, och då k-" "Och då vad?" Frågade han. "Och då kanske du inte vill va m-" "Tänk inte ens tanken, du är den finaste personen jag vet okej?. Visst du kommer få ganska stor mage. Men du kommer också få större rumpa och större br--" "Okej jag fattar" Skrattade jag. Han skrattade med och kysste mig på nästippen. Jag sate mig upp och tog av mig linnet. Jag vet att Harry älskar mig det är inte det, jag bli bara osäker på mig själv.
 
Han räckte fram sina händer och jag tog dom sen gick vi i vattnet till samans. Han bärde upp mig i sin famn och vi gick mot det djupare. Han släppte ner mig och han pressade sina läppar mot mina. "Jag älskar dig." "Älskar dig med" Sa jag. Vi lekte som ett par ungar i vattnet som kanske inte hade fått lekt på en månad. Snart började vi känna oss som russin och begedde oss mot våra handdukar för att få ännu lite sol på oss.
 
 
Ett värdelöst kapitel, förlåt för det. By the way, jag har världens grymmaste ide till en ny novell, den kommer bli EPIC. så jädra taggad är jag. Men behöver en ny design till den, några av mina läsare som gör designer? ;). Föresten den här novellen är inte slut än så ni kan vara lugna ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra! Mer!

2012-07-29 @ 18:54:33
Postat av: Anonym

awesome!

2012-07-30 @ 00:31:27
Postat av: Zoe

GRYM =)

2012-07-30 @ 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0