Chapter 38 - Saras Birthday Part 1.

Saras Perspektiv:
 
"Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birhtday dear My Babe Sara Happy Birthday to yoooooooooooooooou" Att väckas så varje morgon var inte vad man fick uppleva varje morgon. Harry kom in med en frukost bricka. "Aww, det hade du inte behövt babe" Sa jag och kysste honom. "Det är din dag idag och du ska inte behöva lyfta ett finger" Sa han. "Tack verkligen" Sa jag och kysste honom igen. Mina syskon och föräldrar hade kommit i förrgår. Min storebror och min pappa hade inte varit jätte glada då de fått reda på händelsen. Att jag var gravid. Både min storebror och pappa hade haft ett samtal med Harry. Dock hade Harry sagt att det inte varit så farligt och de hade inte skällt ut honom bara varnat honom. Harrys mamma och styvpappa hade också fått reda på det. Igår, de var här för de skulle vara med och fira min födelsedag vilket jag uppskattar mycket. De hade tagit det hyffsat bra, självklart var de besvikna som vilka andra föäldrar annars hade blivit också men själv tyckte jag de tog det bra och lovade att finnas till hjälp vilket jag också uppskattar otroligt mycket.
 
"Du får dina presenter senare" Sa han. "Jag sa att du inte skulle köpa något" Sa jag menande. "Och du trodde jag inte skulle göra det?" Frågade han och skratta. Jag ryckte på axlarna och flinade. "Ät din frukost nu" Skrattade han. Han satt brevid mig och åt en macka han med. Jag bytte om till ett par jeans och ett linne för han skulle ta ut mig på lunch tydligen.Det hade börjat kännas att Jeansen började bli lite försmå men det gick få på sig dom i alla fall. "Det är dock några som vill hälsa på dig först" Jag kollade förundrande på honom. Vi gick in i Liams och Louis lägenhet. "SARA, GRATTIS" Louis slängde sig på mig. "Tack Louis" Skrattade jag. "Bästaaaa" Josse kramade också om mig. "Nu är du en i gänget" Skrattade Liam. "Ja, jag är väl det" Skrattade jag och kramade om alla killarna. "Tack så hemskt mycket verkligen" Sa jag. "Vi ska över till din lägenhet först också" Sa Harry. "Jasså" Sa jag. Han nickade. Vi gick till min lägenhet och där väntade mamma, pappa, min lilla syster Milla och min store bror Filip. Harrys föräldrar var också där. "Grattis" Sa de alla i kör. "Tack snälla" Sa jag glatt. "Grattis gumman" Pappa kramade om mig. "Tack pappa." "Grattis min älskling" "Tack mamma." "Grattis stora syster" Sa Milla glatt. "Tack du" Sa jag. Harry höll på att leka lite med Milla dirrekt efter hon kramade mig. De hade verkligen fastnat för varandra. "Grattis skitunge" Filip gav mig en kram. "Grattis tjockis" skämtade jag. Jag hade alltid sagt att han var tjock, dock har han aldrig varit det utan det har bara blivit så att jag kallat honom det.
 
Jag kramade också om Harrys föräldrar. "Ska vi gå?" Frågade Harry. Jag nickade. "Hejdå" Sa jag glatt. "Hej då gumman". Vi gick ut ur lägenheten hand i hand. Paparazzis var i farten om man säger så. Vi gick in på något mysigt cafe mitt i stan. Vi fick sätta oss i ett speciellt rum och det var så fint. Det var fullt med röda rosor och det var så vackert. "Det här är helt otroligt" Sa jag imponerat. Harry flinade. Maten kom ut och det var en sallad som serverades med vitlöksbröd det såg väldigt gott ut. "Du är rätt duktigt på romantiska saker Styles" Sa jag och han skrattade. "Kom" Sa han och jag böjde mig fram och kysste honom. "Efter det här, så ska du gå hem till dig och Josse kommer möta upp dig okej?" "Ookej" Sa jag och kollade lurigt på honom. "Ta det lugnt jag kommer och hämtar dig sen" Sa han. "Vart ska vi då?" Frågade jag. "Det får du se" Skrattade han. Jag himlade med ögonen och njöt av maten.
 
*
 
 
 
Harry hade skjutsat hem mig och precis som han sa så väntade Josse där. "Hej giirl, din outfit är färdig den där ska du ha på dig" Hon pekade på en klänning som låg på soffan och ett skärp där till. "Vad har du fått tag på den?" Frågade jag. "Köpte den till dig, grattis bästa vän" Sa hon. "Tack" Log jag tacksamt. Jag tog mig en dusch och fräshade till mig. Jag torkade mig efter duschen och fönade håret. Drog på mig klänningen. "Jag fixar ditt hår" Sa Josse. Jag log stort. Hon lockade mitt hår väldigt fint och satte dit en blomma i håret i ett spänne. "Tack det blev jätte fint" Sa jag glatt. "Ska jag sminka dig med?" Frågade hon. Jag nickade glatt. Hon var väldigt duktig på att styla och så. Hon sminkade mig och det är alltid skönt när någon höller på med ens ansikte även fast det är smink dom sätter på. Sminkningen blev också väldigt fin. "Tack" Svarade jag. "Är du redo att gå?" Frågade hon. "Japp, vart ska Harry hämta mig?" Frågade jag. "Han gör inte det, vi tar en taxi" Sa hon. "Jaha" Svarade jag. Jag satte på mig mina pumps och snart var vi i taxin. Josse betalade taxin och jag kände verkligen inte igen mig. Hon satte ögonbindel på mig, det var inte jätte läskigt jag litade på henne. Snart stannade hon och hon drog av mig bindeln, jag möts av ett folkhav. "SUPRISE". 
 
 
Komentera :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra! :) MER!

2012-07-24 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0