Chapter 34 - talking about future.

Saras Perspektiv:
Två dagar senare:
 
Våra mammor hade gett sig av hem till Sverige. Om jag ska vara ärlig saknar jag verkligen Sverige. Det är mitt hem och kommer alltid att vara. Men jag trivs verkligen i London, men självklart saknar jag hela min familj, mina vänner där borta osv. Men jag fyller snart arton år om en vecka faktiskt så då är jag ju vuxen och då får jag göra precis vad jag vill. Josefine hade precis gått i väg till Zayn, de skulle göra något med Niall, vad visste jag inte riktigt. Harry skulle komma till mig när som helst, på vägen skulle han köpa med sig en pizza som vi skulle dela på.
Jag satte mig ner i soffan och satte på tvn, men jag hann inte ens kolla i genom kanalerna förns det ringde på dörren. Jag log brett för mig själv och gick och öppna. "Hey babe" Sa han med pizzan i handen. "Hey" Sa jag och han kysste mig mjukt på läpparna. "Hungrig?" frågade han medans han sparkade av sig sina skor. "Oja" Sa jag och tog pizzan i från honom så han kunde ta av sig sin jacka. Jag gick in med pizzan i köket och tog fram en flaska coola.
 
 
Pizzan var en av det godaste jag faktiskt ätit. "Var det gott?" Flinade han. Jag nickade chockerande. "Väldigt." Svarade jag. Han flinade åt mig. "Bra" svarade han. "Så, det är ju en speciell tjej som fyller år om en vecka och vad önskar hon sig?" Frågade Harry. "tjejen önskar sig ingenting, för hon har det så bra som hon har det" Sa jag och han suckade. "Du är omöjlig ibland, något måste du önska dig, kom igen, tro inte att jag kommer låta bli att köpa dig något, för det kommer jag defenitivt att göra!" Sa han. "Jo jag hade förväntat mig det" Flinade jag. "Så, något vad önskar du dig?" Frågade han. Den personen var också omöjlig. "Jag önskar mig inget Harry, jag lovar dig" Sa jag och han suckade högt. "Jag ska allt komma på något" Sa han och jag suckade.
 
 
"Och vi måste prata lite också Harry" Började jag. "om..?" Frågade han. "Det här" Sa jag och pekade på magen. Han nickade. "Hur ska vi göra sen?. Jag åker ju hem efter sommaren. Mamma har ju till och med köpt en lägenhet i stockholm till mig och Josse" Sa jag och han suckade. "Kunde hon inte köpt en här?" Frågade han. Jag skrattade till. "Jovars, jag vet dock inte om jag är redo att bo här föralltid" Sa jag. "Det behöver inte vara för alltid du vet, testa i alla fall, det har ju gått bra nu" Sa han. "Men du börjar ju ändå med turner och sånt efter sommarn, du kommer ändå inte ha tid för mig" Sa jag och han suckade högt. "Du är min flickvän, jag kommer alltid ha tid för dig, det ända jag vill är att du ska följa med på mina turneer," "Jag vill inte vara ivägen" Suckade jag. "Det är du inte, hey titta på mig" Sa han allvarligt. Jag kollade in i hans ögon. "Du är aldrig i vägen, jag släpper dig inte, snart kommer du att börja växa och folk kommer förstå och då kommer det bli ännu svårare för dig om du bor i Sverige alldeldes själv, folk kommer inte lämna dig ifred, och det är inte bra för det där lilla krypet där inne heller" Sa han och jag fick ett leende på läpparna.
 
"Jag kommer bli så ful" Suckade jag. "Du är aldrig ful i mina ögon, glöm inte det, jag bryr mig inte om hur du ser ut okej?" Sa han. "Det gör du ju visst, som om vi hade träffats om jag vägde 200 kilo och hade miljarder finnar över hela kroppen" Sa jag, "Det går och göra opperation" Sa han. "Okej, men skit samma, jag kommer inte lämna dig jag lovar, jag kommer finnas här med dig hela tiden, vi får prata med din mamma om vad hon tycker också, du är arton nästa vecka som sagt, och då är det ändå ditt val, men det skadar ju inte om vad din mamma tycker liksom" Sa han och jag höll med. "Men du, jag ska gå och duscha, jag kommer snart" Sa jag och. "får man joina?" Frågade han och blinkade med ögat. "Inte nu Styles, någon annan gång" flinade jag och gick in på mitt rum och tog fram nya kläder. Jag duschade av mig, och gjorde allt man gjorde när man duschade. Jag torkade mig sedan och drog på mig mina kläder. Jag gick ut ur badrummet och ut i köket men där var det ingen Harry. Jag gick sen in på mitt rum och där låg han i min säng.
 
 
"Vad gör du i min säng ditt creep?" Frågade jag med ett kling i rösten. "Jag är inget creep hörredu, kom hit" Sa han. Jag skrattade och hoppade upp i sängen. Jag la mig under täcket jag med och med mitt huvud och hand på hans bröst så låg vi bara där i tystnad. Han strök mig över armen och det var en skön tystnad. Ingen sa något. Utan vi bara låg där. Men då avbröt jag den. "Du Harry.." Började jag. "Är vi verkligen redo för det här?"
 
Komentera :)

Kommentarer
Postat av: Mirabelle

Superbra och spännande!! Kan knappt vänta tills nästa kapitel!

2012-07-17 @ 00:14:15
URL: http://katycationer.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra!

2012-07-17 @ 18:37:12
Postat av: Anna

Super bra! Längtar till nästa. :)

2012-07-18 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0