Chapter 30 - What are u doing here?

Saras perspektiv:
 
"Aww, kolla på dom" "Så sööta" "Var tystare de kanske vaknar idioter" De två första rösterna var defenitivt Louis och Zayn sen den tredje var Josses. "Vi tar ett kort" Och det var defentitivt Niall. "Jag är vaken" Sa jag och drog täcket över mig och Harry. "VAKNA DÅ OM NI ÄR VAKNA" Louis hoppade på oss och jag skrek till. Harry satte sig upp och han var verkligen trött det såg man. "What the fuck" Mumlade han. "Hur länge har ni varit här inne?" Frågade han. De ryckte på axlarna. "UUT" Sa Harry och pekade mot dörren. Jag kände mig generad, varför vet jag inte riktigt så jag gömde mig under täcket. "De är borta" Harry lyfte bort täcket. Jag log åt honom och satte mig upp i sängen. "Sovit bra?" frågade han. Jag nickade. "Väldigt bra" Sa jag. "Jag med, inte sovit så här bra på länge" flinade han. "inte jag heller" log jag.
 
Jag la mig ner i sängen igen och vände mig mot väggen. "Hey. Varför gjorde du så där, jag vill ju se ditt ansikte" Sa Harry och kom emot mig.
 
 
Jag skrattade åt honom. "Förlåt" Sa jag och vände mig om mot honom igen. "Mycket bättre" Sa han. "Samma här" Sa jag. Han log vilket jag med gjorde. "Okej, Love Birds, gå upp någon gåååång" Louis kom in i rummet. "Okej vi kommer, stäng dörren så kommer vi snart" Sa harry. Vi låg bara och kollade på varandra intensivit i ögonen. Jag märkte knappt själv att jag bitit mig i läppen förns Harry nämnde det. "Du är väldigt sexig när du biter dig i läppen" Sa han. Jag kände återigen den där röda färgen som besteg mitt ansikte. "Du måste seriöst sluta säga sådana där saker, jag rodnar bara" "Just därför jag säger det, för du är väldigt söt när du gör det" Flinade han. "Okej, men ska vi gå upp?" Frågade jag. "Vänta, en sak till" Sa han. Han lutade sig fram och kysste mig och den blev mer och mer passionerad. Han la sig över mig och våra tungor möttes snart. "Kom nu d- oj förlåt" De där var Niall som hade kommit in i rummet. Vi slutade de vi höll på med och jag brast snart ut i skratt. "de där var pinsammt" sa jag. "Äsch" Sa harry. Jag reste mig snart upp men blev nerdragen i sängen igen.
 
"Vaad?" Skrattade jag. "En kyss till" Sa han och kysste mina läppar. Jag himlade med ögonen och gick sen upp. "Kan jag få låna kläder av dig?" Frågade jag. "Visst" Svarade han. Han gick in i sin garderob och kom snart ut med ett par gråamjukisbyxor och en I Love Harry Styles tröja. "Really?" Frågade jag. Han skrattade och nickade. Jag drog på mig byxorna, dom var väldigt stora men jag vek upp dom osv. Tröjan var också ganska stor så jag såg ungefär ut som en pundare.
 
"Kom nu" Sa Harry och tog min hand. Jag log stort för mig själv när jag höll hans hand. Men släppte den snart när jag fick se vilka som stog i köket. "vad gör ni här?"

Kommentarer
Postat av: Mirabelle

Spännande, kan det kanske vara deras mammor som är på besök...

2012-07-07 @ 20:15:54
URL: http://katycationer.blogg.se
Postat av: Anna

Super bra! :) Spännande under vilka som kom?! Det kan vara deras mammor.

2012-07-07 @ 21:25:33
Postat av: Mathilda

åhh vad spännande!! vill veta vilka som kom!! xx

2012-07-09 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0