Chapter 25 -

Marissas Perspektiv:
 
Jag kunde höre lite små busvisslingar och jag kollade åt sidan där killarna stod och sedan började de aplådera. Jag himlade med ögonen. "DRA" Ropade Harry åt de. Jag skrattade smått och tog tag i hans nacke så han kunde böja sig ner och kysste mig. "Det har jag längtat länge på" Sa Harry. Jag fnittrade till och kramade honom och han la sina armar om mig med. "Jag tycker om dig med föresten" viskade jag. Det kunde nog inte bli en bättre födelsedag. "Vad sa du?" Frågade han. Han hörde nog det men ville kanske höra det ändå. "Jag är kär i dig Harry Styles" Sa jag och himlade med ögonen. Han skratta och tryckte sina läppar mot mina igen. "Kom" Sa han och tog min hand och vi begav oss ut till bussarna igen. Det var papz utanför och jag tryckte min kropp mot Harrys och han håll hårt i min hand. Vi sprang sedan snabbt in i bussarna. "Äntligen huh" Sa Louis när vi kom in. Jag rodnade. Louis gick fram till Harry och gav honom ett handslag. "Du ska bara veta hur länge han här har längtat efter detta, han snackar om dig hela tiden" Sa Louis medans han höll om Harrys axlar.
 
 
image
"Vad säger han då?" Frågade jag och kollade på Harry. "At-" Harry tystanade honom och hållde för hans munn. "Säg inte" Sa Harry. Jag skrattade."Det är okej Harry" Sa Louis. Jag skratta återigen. "Nej, men han säger väl det till dig själv i sinom tid" Skämtade Louis. Jag flinade och nicka. "Pussa varandra godnatt nu så ska ni gå och sova" Jag kollade frågande på Louis. "Jag skoja" Sa han allvarligt. Jag skrattade. "Jag förstod det" Sa jag ärligt.
Alla började röra sig i bussen och göra sig i ordning för sängs. Jag satt i Harrys knä i soffan och bara satt där. Det var hur mysigt som helst. "Är du trött?" viskade han. Jag nickade. "Kom då" Sade han. Vi reste på oss. Killarna hade redan lagt sig och man kunde höra  Zayns snarkningar. "Godnatt" Sade han och kysste mig mjukt. "Godnatt" Sade jag och besvarade kyssen. Jag gick in där jag skulle sova och drog på mig en sovtröja sedan gick jag och borsta tänderna och la mig sedan i min säng. Även fast jag hemskt gärna hade velat sova med Harry kanske det var lite tidigt som sagt. Även fast vi sovit i samma säng förut så var det inte på samma sätt nu.
 
 
 *
 
 
Jag vaknade av mig själv och jag satte mig trött upp. Det hade inte varit en dröm. Det kändes lite som en dröm faktiskt. Jag drog på mig ett par shorts och gick ut ur mitt pytte lilla rum. Killarna satt vid bordet medans bussen körde. "Godmorgon" Log jag. "Godmorgon" Svarade de och Harry mötte mig med ett brett leende. Han satt längst in. "Klättra över bara stumpan" Skämtade Louis. Jag skratta och klättrade över Niall och Louis för att komma till Harry. "Hej" fnittrade jag. "Hej du" Sade han och kysste mig lätt innan jag satte mig ner i hans knä. "Aww" Sa killarna. Jag rodnade. Jag tog mig en macka och åt upp den ganska snabbt då jag var hungrig jag drack även några klunkar mjölk av Harry. "Vad ska vi göra idag?" Frågade jag. "Åka buss" Sa Louis. Jag skratta. "När är vi framme i New York då?" Frågade jag. "Jadu, inte på ett tag" Svarade han. "ååh" Stönade jag uttråkat.
 
"Kom" Sa jag till Harry och vi var på väg in till min säng. "Va tysta" Varna Louis. "Använd min födelsedagspresent" Ropade Zayn. "Skärp er" Ropade jag tillbaka. Jag stängde dörren efter oss och Harry hoppade upp i sängen och jag gjorde lika dant. Jag slog mig ner i hans knä och han la armarna om mig. "Så, hur blir det, med oss?" Frågade Harry. "Jag vet inte, hur menar du?" Frågade jag. "Alltså, ska vi berätta för Simon, din mamma och så, och hur blir det sen?. Du bor ju liksom i La, och jag i London" Sa han. Jag sucka lite smått. "vi kanske ska vänta lite med att berätta?. Jag tror inte de är så positiva med att vi har riktiga känslor, och sen är det ju faktiskt en månad kvar tills turnen är slut så vi kanske får se?" Sa jag. Han nickade. "Det låter bra" Sade han. Jag log. "Slå på en film?" Frågade han. "Ja" Sa jag och log. Jag reste mig upp och satte på den första jag hitta. "The Grown Ups". Jag tog täcket med mig och la det över mig och Harry sen satte jag mig bekvämt i hans knä.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Bra!

2012-12-08 @ 21:03:29
Postat av: Anna

Jätte bra. :)

2012-12-08 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0