Chapter 49 - Home.

Saras Perspektiv:
 
Efter några dagar på sjukhuset var vi redo att få komma hem. För att det inte skulle bli värsta kaoset så hade vi fått åka ner i garaget och sen åka med en bil där i från. Jag satt i baksätet med Hanna och Harry satt i passargerasätet där fram brevid Louis som körde. Louis körde in i vårat parkeringshus för det var fullt med fans och paparazzis utanför. Vi åkte upp i hissen till min och josses lägenhet och Louis följde med oss. Jag slog mig ner i soffan likaså gjorde Harry med Hanna i sin famn. Harry la sig ner med sina ben över mina och jag startade datorn för att kolla vad jag missat då jag inte varit inne på internet ett dugg de senaste dagarna. Harry såg så fin ut där han låg med Hanna på magen.
 
 
Killarna skulle snart ut på deras världsturne och vi hade inte ens pratat om hur vi skulle göra. Om jag skulle följa med eller inte. Jag vet att Sverige var med på den turnen och att den var ganska tidigt om jag har för mig rätt. Det var några länder innan Sverige i alla fall. Så det skulle vara kul att följa med hem dit igen i alla fall. Louis satt i fotöljen nästan brevid Harry och smsade med någon. Harry tog upp hanna och lekte med henne. Hon var så söt, Harry var så söt. Louis hade köpt Hanna en rosa mössa, en som Harry och Louis har lika dan, det var ur gulligt. Harry satte på henne mössan och den var bara för söt. "Louis du måste ta ett kort av henne" Sa jag. Han skrattade och ställde sig på knä och knäppte ett kort. Jag kollade ner i datorn då jag helst inte ville vara med särkilt mycket. Han visade kortet och det var så gulligt.  "Lägg ut den" Sa Harry. "Är du säker?" Frågade han. "Någon måste publicera den första bilden, det är bättre att det är du än en paparazzi" Sa Harry och jag höll med. Han la ut bilden och skrev.
 
First Picture of Hanna. Isnt she cute guys?. :)
 
"Jag måste dra" Sa han och kollade ner i mobilen. "Vart ska du?" Frågade jag nyfiket. Han ryckte på axlarna och flinade. Jag skrattade åt honom, han skulle säkert träffa någon tjej. Han stängde dörren efter sig och jag stängde av min dator och la med huvudet på Harrys bröst brevid Hanna. "Vi gjorde ett rätt bra jobb huh?" Frågade Harry. "Ja, det gjorde vi" Log jag. Det gjorde vi verkligen. "När är det världsturnen börjar?" Frågade jag. "Om två veckor" Sa han. Jag nickade. "Du följer med va?" Frågade han. "Får jag det?" Frågade jag. "Självklar, inte en chans att jag skulle lämna dig här ensam. Josse ska med också. Jag har redan pratat med alla i crewet och du fick" Sa jag. "Vi får till och med ha dubbelsängen i tour bussen" Log han stolt jag skrattade. "Jasså" Log jag. "Ja fast den ska vi ju inte ha hela tiden" Sa han. Jag skrattade igen. "Vilket land är först ut då?" Frågade jag. "Frankrike" Sa han. "Pariiis?" Frågade jag. Han nickade. Jag skulle få se så nya saker. Det här kanske skulle bli rätt bra ändå.
 
Meningslöst kapitel, men snart kommer det hända lite grejer ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt bra!! Mer!! :)

2012-08-17 @ 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0