Chapter 43 - Rainy day.

Saras Perspektiv:
 
2 Veckor senare:
 
Hela två veckor hade gått och det börjades verklgien visas i mina kläder då jag inte fick på mig vissa kläder. Jag hade varit hemma i Östersund i några dagar för att hälsa på vänner som jag saknat väldigt mycket. Jag hade inte berättat för de att jag varit gravid då man inte kan lita på någon. Jag tycker det märks väldigt mycket på att jag är gravid men Harry tycker inte det syns så jätte mycket. När vi hade varit hos doktorn sa hon att allt såg bra ut, och då fattade jag beslutet att jag faktiskt ska behålla barnet. Det beslutet tog jag på ultraljudet då var det helt klart att jag skulle behålla det. Jag lämnade även några tårar, det var ganska sjukt att det där växte inne i mig. För tre dagar sedan hade Harry också berättat för Simon, och några andra i deras crew. Simon hade dock sagt att han visste detta skulle hända någon av dom, varför vet jag inte. Jag vet inte hur,var och när vi ska berätta att jag är gravid, det är bättre Harry berättar det än att vi bara ignorerar det. Harry vill inte berätta, jag förstår honom. Men Simon sa att vi måste göra det inom denna veckan då folk kan börja misstänka snart.
 
Mamma och Josses mamma hade sålt lägenheten i stockholm då vi inte kommer få någon användning av den. Jag trivs i London och tänker bo kvar här. Jag har dessutom min pojkvän som kommer att bli pappa till mitt barn så därför är det allra bästa att vara här och det är här jag vill vara. Jag är närmare vänner med Killarna än vad jag ´var med mina andra vänner i Sverige, men Josse är fortfarande min bästa vän helt klart. Om jag skulle gå utanför lägenheten gick jag i slappa tröjer, inga som sitter tajta för då ser man verkligen att jag har en bula. Igår hade jag och josse haft en tjejkväll vilket både Harry och Zayn stört sig på då de ville vara med oss. Men det hade vi struntat i och kollat på tjejfilmer med en varsin Ben and Jerry o handen, klassiska filmkväller för oss.
 
Jag sneglade mot min klocka och den var strax över elva. Jag satte mig upp och kollade ut genom fönstret. Great, det regnade ute. Jag suckade. Jag drog på mig nya underkläder och ett par shorts och ett linne och över det drog jag på mig min one piece. "Sara är du vaken?" ropade Josse. "Ja det är jag" ropade jag tillbaka. "Bra, vi ska över till dom på lunch" Sa hon. "Aokej jag kommer" Sa jag och drog på mig lite mascara. Vi tog med oss ett paraply då vi inte ville bli ett dugg blöta. Vi knallade över till killarna och ringde på deras dörr. "Heeey" Harry öppnade dörren. "Vad söt du är" Sa han och kysste mig jag fnittrade till. "Oj, idag ser du bara mindre ut" Flinade Louis och jag *mördadeblickade* honom. Han skrattade åt mig. Alla ser väl små ut i onepiece?.
 
 
Zayn och Liam hade gjort spaghetti och köttfärsås. Vädligt mycket mat hade  de gjort, de förstås sju personer skulle ju äta och killarna äter inte dirrekt små portioner. Vi satte oss ner och började äta på maten det var riktigt gott faktiskt. "Vad ska vi göra en regnig dag igentligen?" frågade Harry. "Snälla, kan vi inte få se på avsnitten när ni var med i x-factor?" frågade Josse. "Ja, snälllaa" Bad jag. "Visst" Sa de och vi blev överlyckliga. Vi hade ju faktiskt inte sätt hur de blev kända. Vi åt upp maten och ställde in den i diskmaskinen efteråt. Vi slog oss ner i soffan och de satte i gång det. De började i stället på bootcamp då ingen av oss orkade kolla på alla audtions.
 
Dom såg så himla små ut och de var så himla söta. Både jag och Josse satt och tjöt när det trodde att de hade åkt. Vi tjöt även när de fick beskedet att de hade gått vidare. Vi tjöt nästan hela tiden i princip. Det är ganska sjukt och se på vilken resa de har haft igentligen och så många fans som de skaffat sig. Harrys mobil plingade till. Eftersom jag satt i hans knä fick jag ställa mig upp så han skulle kunna fixa upp den från hans byxor. "Det var Simon, han har fixat en intervju, vi ska på den imorgon och berätta"

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra! :)

2012-08-01 @ 17:08:22
Postat av: Zoe

oj oj GRYM =)

2012-08-02 @ 00:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0