Chapter 5 - We are One Direction.

Harrys Perspektiv:

Var det konstigt att ha den där känslan, att man bara ville ha personen som gick någon meter framför en?. Man har känt henne i lite mer en en dag och man vill liksom inte slita blicken i från henne.
Jag gick och kollade på henne, det märkte nog Liam, för han slog till mig på armen. "Hey" Sa jag tyst. "lyssna på mig i stället för att gå och glo på hennes röv" Skämtade han. Jag suckade. "Vad?" frågade jag sen. "Vart ska vi först?" Frågade han. "Tror Louis ringde och fixade sån där buss, så vi får se nästan hela London" Sa jag och han nickade.

*

Vi skulle åka i en sån buss och vi alla klev på den. Sara satte sig längst in på ett säte och jag tog modet till att sätta mig brevid henne. Hon log smått och fick en röd nyans på kinderna. Sara log stort när hon fick syn på London Eye. Hon tog några kort och sen åkte vi förbi, big ben och buckinham palace. Och självklart central park. "Vad säger ni?, gå och äta?" Frågade Zayn. "Det gör vi, jag är svin hungrig" Sa Josse. Vi skrattade men instämmde. Vi gick mot ett litet avlägset caffe så inte fansen eller papz skulle känna igen oss. Det var konstigt för varken Josefine eller Sara har nämnt något om vårat kändis skap.. Vet de ens att vi är kända?.

Vi gick  alla fall in på Starbucks och beställde lite mat och kaffe. Vi slog oss ner vid ett bord längst bort i vänsta hörnet. "Varför längst bort?" Skrattade Sara. "Skönt" Mumlade Niall. Hon nickade och började äta på sin baguette som hon beställt. Efter Starbucks bestämde vi oss för att gå till tjejernas lägenhet.

"Såå här bor vi" Sara slog upp hennes dörr och jag skrattade åt henne. "Väldigt fint" Log jag. "Japp" Log hon och kollade in i mina ögon. Vi bröt kontakten när josse drog till Sara i armen och de gick in på toaletten. Varför vet jag inte. "Hallå, ska vi fråga om de vet att vi är kända?" viskade jag tyst. "Jag tror det är bäst" Sa Zayn. "Då gör vi det" Sa Louis. De kom ut ur toaletten och vi hade placerat oss i soffan. "Så, vi tänkte berätta en grej" Började jag. "Vadå?, är ni gifta eller vad?" Skrattade Josefine. "Haha nej, men vet ni vilka vi är?" Frågade jag. "Harry, Louis, Niall, Liam och Zayn?" frågade Sara förvirrat. "Ja men mer än så?" Frågade Liam. "Kan inte era efternamn" Sa hon och ryckte på axlarna. Jag slog mig i pannan. "Vad?" Frågade hon oskyldigt. "Så ni vet inte att vi är One Direction?" Frågade jag. De såg ut att fundera lite. "Jo jag har hört om er, jag sa ju att jag kände i gen de" Sa Sara till Josse. "Jaja, men vi vet inte så mycket om er" Sa Josefine och ryckte på axlarna. "Vi förstod det, om ni hade varit fan, hade ni inte betett er så normalt" "Tänk om vi är haters?" Sa Sara och rynkade på ögonbrynen. "Men ni visste ju inte riktigt vilka vi var?" Sa jag och blinkade till henne. "Nej det förståss" Sa hon och skrattade till med sitt gulliga skratt.

Woooow ett kapitel YEY.
Ganska tråkigt men det är lite tråkigt i början :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0