Chapter 3 - holy...

Saras Perspektiv:


Jag vaknade på morgonen med en riktig jävla huvudvärkt. Jag märkte att jag inte var ensam i sängen för någon höll på att krångla. Jag slog upp ögonen och vände mig om. Shit. Helvete. Vad gjorde jag igår?. Jag harklade mig så han vaknade till han kollade på mig och fick en förvånad blick. "Oh shit" mumlade han. "eh Hej" Sa jag och skrattade. Jag kommer ihåg när jag träffade honom. Och att vi sen gick till baren men sen står det helt still. Jag kollade under mitt täcke och slog mig själv i pannan. Great nu hade jag haft det där också men någon jag inte ens känner på långa vägar, fast ja jag har ju haft det förr men ja ändå, jag sticker alltid på morgonen utan att personen vet om det, men nu är jag i London och har ingen aning om vart jag är så det är lite skillnad.

"Ja, det här var ju lite pinsamt" Sa jag och kollade upp i taket. "Japp, Harry föresten" Sa han och tog fram sin hand. Jag skrattade. "Sara". "Kolla dit" Sa jag och pekade. "Kolla inte" Sa jag. och drog på mig först mina underkläder. Great. Jag måste ha på mig min klänning. "Jag hittar inte min klänning" Sa jag och sucka. "Du kan låna shorts och tröja av mig, gå in i den garderoben och ta något, så kan vi gå och äta frukost, om du är hungrig?" Frågade han. Jag nickade och gick in. Så här hade det aldrig varit förut, det hade alltid varit, hej och hejdå, ses aldrig igen. Men nu villa han äta frukost?. Festade han aldrig så här, eller vad var problemet?. Jag hade dock inget emot det, jag var hungrig och han var snygg riktigt snygg. Jag tog ett par vita shorts och en grymt för stor tröja. "Går det här bra?" frågade jag och tittade upp och såg att han bara stog i kalsonger. "Förlåt" Sa jag och vände mig om. "Det är lugnt, det blir bra, vi såg ju ändå varandra igår" Sa han och jag kunde se hur han blinkade eller log stort när han sa det men ändå såg jag honom inte. Jag suckade och himlade med ögonen. Han gick in i sin WIC och kom ut med ett par byxor på sig. "Seriöst inget mer?" Frågade jag. "Jag såg ju att du gillade min mage" Sa han och blinkade. Jag suckade och gick efter honom eftersom han gick ut ur hans rum. Hans lägenhet var grymt stor, för stor för en person. Jag hörde röster. "Vilka fler är här?" Viskade jag. "Mina två kompisar bor också här med mig" Sa han. Jag nickade och blev glad för att han hade allt för stor lägenhet för bara en person.

Vi gick in i köket och jag fick en snäppet chock när jag såg Josse sitta där. Men sen kom jag i håg att Harry sagt att det var hans kompis hon strulade med igår. "Hej Sara, hade du kul igår?" Sa hon på svenska. "Käften, du hade väl också rätt bra" Sa jag och blinka. "Vart kommer ni ifrån?" Frågade en blond kille. "Sverige" Svarade jag. De kollade förvånat på oss och jag skrattade. "Sa du inte att du hade två kompisar här inte fyra?" Frågade jag. "Jo, men de älskar våran lägenhet, nae men de är grannar så de kommer alltid över, vi är antingen där eller här." Svarade han. Och jag nickade som svar. "Här är din klänning föresten" Sa Josse och kastade den på mig. "Tack" Suckade jag och de andra skrattade åt mig och jag fick en rodnad över mitt ansikte. "Hade du det bra i går Harry?" Frågade någon svarthårig kille. "Bättre än vad du hade antar jag" Svarade han. "Jasså och hur vet du det?" Frågade han och blinkade tillbaka. "Hade du det med henne?" Frågade han och kollade på Sara. "Nej nej, Niall tog bra hand om henne, min drog hem för tre timmar sen" Sa han och jag försökte klura ut vem Niall var men fick sen reda på att det var den blonda.

"Men Josse eftersom du är här, ska vi dra?" Frågade jag. "Vill du inte ha frukost?" Frågade Harry. "Nej men tack ändå, juste du ska få dina kläder" Sa jag. "Behåll de" Svarade han. "Tack" Log jag och gick ut till hallen. Harry kramade om mig och jag och Josse gick ut ur trapphuset. De var flera trapper men vi kom tillslut ner. Jag kände igen mig dirrekt vi bodde i det huset brevid. "Nära hem var det i alla fall" Skrattade hon. "Skönt" Sa jag.
"Hade du det nice igår?" frågade hon och blinkade med ögat. "Tyvärr kommer jag inte i håg så mycket men, jag antar det" skrattade jag. "Det hördes i alla fall" Skrattade hon. "Du var ju stup full så hur kommer du ihåg det?" Frågade jag. "Jag var inte alls så full, jag drack bara när vi drack inget mer så jag kommer faktsikt ihåg" Sa hon. Jag suckade och slog mig på pannan. "Han var ju snygg i alla fall, jävlar vilken mage" Sa hon drömmande. "Haha jo då" Skrattade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0