Chapter 4 -

Marissas Perspektiv:
 
"Jaha vad ska vi göra nu då?" Frågade jag och korsade min armar. "Ni kan lära känna varandra" Sa Simon. Jag himlade med ögonen. "Kom till vår lägenhet då. Niall Emma skulle ju komma så då kan de ju lära känna varandra lite." Sa Louis. "Bra där Louis. En plan" Sa Simon och jag små flinade. "HÖJ" Sa Niall och Chauffören som jag inte vet vad han heter gjorde det. Jag gav honom en konstig blick när jag hörde vad det var för låt. "Really?" Frågade jag och skratta. "Men den är ju bäst" Sa han och sjöng med i So What av Pink. Jag skrattade åt honom. Herre gud alltså. Vi stannade och vi gick av och det var som vanligt fullt med papz. Jag täckte för mitt ansikte och gick raka vägen in i lägenheten tillsamans med killarna då Simon skulle åka vidare. Mamma skulle ta en taxi till hotellet hon och pappa skulle bo på i två veckor. Varför det inte skulle bo med mig visste jag inte, visst det kanske skulle bli lite trångt, men  jag har inget att klaga på då jag tycker om att vara själv.
 
Jag följde med in till Louis och dem och jag satte mig i soffan. "Så Issa" Sa Louis och jag skrattade åt honom för han sa verkligen Issa "starkt" "Ja Louis" Svarade jag och skratta. "Vad tycker du om att följa med på våran turne då?" Frågade han. Jag ryckte på axlarna. "Jag vet inte. Det är ju kul att turnera det tycker jag verkligen så det ska väl bli kul" Sa jag. Han nickade. "Bra. För du kommer ha as kul" Sa han och jag skratta. "Det får väl vi hoppas på" Log jag. Det ringde på dörren och Niall reste sig fort upp och gick och öppna. Man hörde ett flickskratt ute i hallen och snart kom Niall in med en blond tjej lika blond som sig själv ungefär. "Marissa. Det här är Emma. Emma Marissa" "Hej" Emma gick fram till mig och skakae min hand. "Hej" Log jag. "Så du ska vara Harrys flickvän" Skratta hon. "Jo. Jag ska ju det" Sa jag och hon skratta. "Ska du med på turnen?" Frågade jag. Hon nickade och log. "Okej" Log jag.
 
Jag klickade ganska fort med henne så vi pratade om allt möjligt. Killarna satt och prata de med och vi ställde oss i stället upp och prata. "Har du shoppat på Oxford Street någon gång?" Frågade hon. "Nej. Jag har faktiskt inte det. Jag har inte haft tid med shopping när jag varit här innan tyvärr." "Då måste du det. Det är verkligen bäst" Sa hon. "Jo jag har hört det. Det är väldigt bra vad jag hört" Harry kollade underligt på oss. Samtidigt tog vi upp våra armar och gjorde en "Vad" min.
 
 
"Tjejer" Mumlade han bara. "Du lär ju få stå ut nu. Du har ju en flickvän" Sa Zayn och jag himlade med ögonen. "Inte än. Snart" Sa han påpekande. "Vi borde verkligen shoppa imorgon" Sa Emma. "Ja det tycker jag. Kan jag få ditt nummer så kan jag smsa dig" Sa jag. Hon nickade och gav mig det. Jag gav mitt till henne. Det var skönt att hon skulle med på turnen så jag hade någon annan än killarna.
 
Kortis kapitel hinner inte mer sorry for that!

Kommentarer
Postat av: Anna

Super bra! :) Mer!

2012-09-04 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0