Chapter 10 - Tour.

Marissas perspektiv:
 
Vi var på väg. På väg för att uppträda för flera tusen människor. Jag var uppspelt, jag älskade att göra detta verkligen. Jag satt i tour bussen tillsamans med killarna. Niall och Elin fick dubbelrummet och vi andra har vanliga enkelsängar. som står i "korridoren" med ett drapperi man kan dra för. Jag brukade alltid ligga i det större rummet, men jag fick väl vänja mig. Det var vi sju på denna bussen sen hade de två andra bussar där de körde de andra crewet. Eftersom vi skulle ha en världsturne så kan man inte åka buss över allt, därför ska vi göra det i en mindre del av Europa, sen ska vi på på hotell där vi inte ska vara så länge, sen blir det nog buss i usa igen. Om jag fattade det rätt. Jag satt vid min mackbook och kollade runt lite. Under senaste tiden hade jag kommit nära killarna och jag tyckte faktiskt om de. Niall och Elin hade blivit sams igen. Elin var som min bästa vän, vi har känt varandra i två veckor, men hon är ändå som en syster för mig, det är helt sjukt. Jag och Harry är det populäraste paret just nu. Harry har bättrat sig men han har fortfarande ett dåligt humör vilket stör mig.
 
"Vad gör du?" Frågade Niall som satt mitt emot mig. "Kollar runt lite" Svarade jag. "Vilken är din video som har mest visningar på youtube?" Frågade han. "Hm. Jag vet inte. Party in The Usa skulle jag tro" Och sökte upp mig själv på youtube då jag inte orkade logga in. "Jo, men det är den." Sa jag. Louis kom in i konversationen. "Hur många visningar?" Frågade han. "nästan 500 miljoner" Sa jag. "Wow" Sa Niall. "Ni då?" Frågade jag. "What Makes You Beautiful på drygt två hundra miljoner visningar" Svarade Niall. Jag nickade. "Jag leeeder" Sa jag på skoj. Han skrattade. "Kan jag inte få se din video?" Frågade Zayn som satt en bit bort. "Visst" Svarade jag och tryckte på play.. Det var konstigt att se sig själv så där men nu är jag ganska van.
 
 
"Vad lyssnar ni på för skit musik?" Harry kom in. Jag kollade på honom. "Jag skoja, ta det lugnt" Sa han. Jag himlade med ögonen. Harry ställde sig bakom mig och kollade också på videon. Alla fyra killarna kollade på videon och jag då. Det var lite pinsamt, jag vet inte riktigt varför. Både Liam och Elin sov. Klockan var två på dagen men de sov ändå.  Vi var nästan framme i Brighton där vi skulle ha våran första konsert imorgon kväll. Vi skulle repa lite i kväll och sen sova ut tills imorgon och repa även imorgon. Låten var slut. "Du är bra du" Sa Louis. "Tack du" Sa jag. Han skratta. Jag kollade upp med de och Harry sa ingenting han hade ögonen fästa vid datorn. Jag kollade konstigt på honom. Då märkte han det. "Fastna med blicken" Sa han. "Och i vaad" Sa Niall och alla skratta. Harry himlade irriterat med ögonen och slog sig ner i soffan.
 
"Ska inte era flickvänner med?" Frågade jag Zayn och Louis. "Nae. De har egna karriär att ta hand om. Niall var den ända som inte valde någon som höll på med något" Sa Louis. "Passa dig" Sa Niall allvarligt. Jag skratta åt honom, men det var gulligt. Han skydda ju sin flickvän. Jag slog mig ner i soffan mitt emot Harry. Vi har inte kysst någon gång och Simon sa att vi måste börja göra det då det inte är mycket folk som tror på oss. Vi skulle också lägga upp bilder på instagram och så också. "Ska vi lägga upp en bild då, som Simon sa?" Frågade jag Harry. Han nickade. "Få se en gullig bild då kärleksparet" Sa Zayn. Jag skrockade åt honom. Vi tog en och såg inte ens glada ut. "För i helvete, ni kan väl låtsas se kära ut i alla fall" Sa Niall och skratta. Jag himlade med ögonen och kysste löst hans kinde medans han tog fotot.
 
 
"Blir den bra då experten?" Frågade Harry med ironi i rösten till Niall. "Nemen, värsta Bradgelina paret" Sa han. Jag skratta åt honom. "Jag lägger upp den på instagram då" Sa han. Jag nickade. Han gjorde den svartvit, eftersom jag kollade på. "Fansen kommer bli galna" Sa han. Jag skratta lite löst. Han började skriva men skrev tillslut under. Ready Brighton?. Were gonna rock this stage tomorrow. Cant Wait.!
 
ännu en gång förlåt fr ur userl updatering! Love u guysss!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Super bra!! :)

2012-09-28 @ 15:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0