Chapter 14 - Your turn.

Saras Perspektiv:

Att vakna upp brevid en person man verkligen gillar på en morgon är verkligen bäst. Igår hade vi inte gjort så mycket, vi hade kollat på film. Vi hade också kyssts lite fler gånger, men inget mer. Men jag var tvungen att säga det idag, att jag gillar honom. Jag struntar helt och hållet om han är känd eller inte. Han kanske inte gillar mig tillbaka på samma sätt, men jag måste bara säga det. Känslan av att han inte skulle göra det skulle göra mig helt förkrossad. Jag låg och tänkte ett tag tills Harry skulle vakna. Till slut gjorde han det och vände sig om.
Det första han gjorde var att kyssa mig och jag kunde inte låta bli att rodna. "Godmorgon, när vaknade du?" Frågade han. Hans helt sjuka sexiga morgonröst får mig helt galen. "Godmorgon, vet inte, ganska länge sen" Sa jag. "Varför väckte du mig inte då?" Frågade han. Jag rykte på axlarna och han skratta och kysste mig på pannan innan han reste sig upp.

Han gick in på toalleten och då passade jag på att dra på mig ett par jeans och en magtröja. Han kom ut i sina kalsonger och kollade sådär sexigt som bara han kan. "Ta på dig något, seriöst" Skratta jag. Han skrattade med och drog på sig gårdagens kläder eftersom han inte hade tagit med sig extra. Vi gick ut i köket och snart kom Josse ut med. "var var du igår?" frågade jag. "Med Zayn, jag kom hem inatt" Sa hon. "Jaha okej" Skrattade jag. Harry satte mig brevid mig när vi tagit frukost och han läste tidningen samtidigt. Helt plötsligt så peta han på mig och pekade på tidningen. När jag såg rubriken så börja jag skratta lite. Nu var det hennes tur.

"Har du sett tidningen, nu är det din tur hun" Skrattade jag och visade Josse tidningen. Hon kom imot mig och vi började läsa artikeln och kolla på bilderna.

 

Zayn Malik, också hittat kärleken?.

Vi har sett Harry ute med någon tjej, och nu Zayn. Börjar grabbarna hitta kärleken, äntligen?.
Igår sågs Zayn ute med någon tjej. Hon sägs vara kompis till den tjejen Harry var ute med och att de var de som var me på deras lilla semester. Vad det här än betyder så hoppas vi att de är lyckliga, men betyder detta att Niall är den ända som är singel i One Direction nu?.

Hon tog sig för huvudet. "Om våra föräldrar ser det här, fattar du vad rökta vi är?" Sa Josse på svenska. "jag vet" Sa jag på svenska. Harry kollade oförstående på oss och jag skratta bara. "Vad sa ni`?" Frågade han. "inget" Skrattade jag och kysste han mjukt på kinden. "Vill du komma över till mig ikväll, vill hem och fräsha till mig lite?" Frågade han. "Jo visst, jag kommer" Log jag. Han log nöjt och kysste mig innan han gick ut för lägenheten.

"Så ni är ett par nu?" Frågade Josse uppspelt. "Jag veeet inte" Suckade jag. "Joo, Harry gillar dig ju, det ser man ju" Sa hon glatt ."Hur ser man det?" Frågade jag. "Men är du galen, det ända han tittar på är ju dig, man ser det i hans ögon, så fort du är i närheten så blir hans ögon helt annorlunda, jag lovar han gillar dig" Sa hon. "Jag får hoppas på det, för jag gillar honom, grymt mycket.

Awww.... :)
Om några kaaapitel guuyyss då kommer det häääända saker eller vet inte exakt hur många kanske lite fler, menmen får se :)

Kooooommmmentera :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra!

2012-06-02 @ 00:39:59
Postat av: Matilda

Jag har en känsla av att den här novellen kommer bli riktigt bra. :)!!

2012-06-03 @ 11:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0