Chapter 40 - Saras Birthday Part 3.

Saras Perspektiv:
 
En födelsedag kunde inte bli mycket bättre. Eller det kanske min kunde, Harry tog mig någonstans och jag hade ingen aning vart. Klockan var inte jätte mycket ändå, den var bara lite över nio på kvällen. "Harry, snälla säg vart vi ska?" "Bli inte för hypad för det är inget jätte speciellt." Jag himlade med ögonen. Klart man var hypad när man inte hade någon aning om vart man skulle. Vi hade kört i kanske trettio minuter redan och vi hade verkligen passerat flygplatsen så jag undrade vad han hade i kikaren.
 
*
Klockan hade precis slagit tio och vi var inte framme än. "Babe, är vi framme snart?" frågade jag med ett skratt i rösten. "Vilken minut som helst" Sa han och jag log stort. Jag hade inte en blekaste på vart vi var eller vart vi var. Han stannade bilen och det ända jag såg var en sjö och skog. "Vad ska vi göra?" Frågade jag. "Kom." Vi gick ut ur bilen och vi tog våran packning. Eller han tog min packning. "Babe jag kan dra den själv." Suckade jag. "det är din födelsedag" "Ja men jag vill kunna hålla dig i handen" Sa jag oh till slut gick han med på det. Vi gick igenom skog och snart så såg jag lyse. Från en väldigt gullig stuga. "Ska vi bo där?" frågade jag. "Ja" Sa han. Jag blev glad. Väldigt glad faktiskt.
 
Vi klev upp för en trappa och gick in. Det var så himla mysigt och fint. Man hade utsikt över sjön och det var helt fantastiskt fint. Balkongen som var riktiad mot sjön hade han placerat eller någon hade lagt en massa stora kuddar där med filtar så det var hur fint som helst. "Det här är så fint" Sa jag oc kysste honom på läpparna. "Vad bra." Sa han och log stort. "Föresten, de andra kommer om en vecka, killarna och Josse, så vi ska faktiskt stanna här i en vecka och fyra dagar, de andra stannar i tre dagar extra men vi skulle ju till doktorn då" Sa han. Det hade jag helt glömt bort och det gjorde mig glad att faktiskt han hade kommit i håg det.
 
"Sätt dig, jag kommer snart" Han kysste mig snabbt och jag slog mig ner på de stora kuddarna. Harry kom snart ut igen med jordgubbar som var doppade med smält choklad. "ooh" Sa jag glatt. Harry skrattade. Han tog en jordgubbe och stoppade in den i min munn så jag kunde tugga av en bit han tog den andra."Godaste Jordgubben jag någonsin ätit" Sa han och jag rodnade stort.  Det var så romantsikt. Jag låg i hans famn och jag kunde känna hur han kysste min panna flera gånger.
 
Jag vet inte hur länge vi bara satt där, det var så himla skönt. Vi behövde verkligen inte säga något. Men jag var tvungen att tacka. "Harry. Tack verkligen för allt du har gjort idag, jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig." "Det är inte slut än, jag har en grej kvar" Avbröt han mig. "va?" Frågade jag. Han nickade. Han tog upp en ask och jag flämtade till. Han tänkte väl ändå inte fria??. "Ta det lungt, jag ska inte fria till dig" Jag andades ut. "Men det här är en promise ring. Jag lovar att jag inte kommer att lämna dig genom det som vi kommer gå igenom, jag kommer finnas vid din sida hela tiden. Jag älskar dig"  Jag kände hur en tår rann ner från min kind. "Jag älskar dig också Harry". Jag sträckte fram mitt finger och ringen var så fin som helst, det stod I Love You i den.
 
 
Jag kysste honom hårt på hans läppar och han besvarade den med passion. Jag tror det var den bästa kyssen jag någonsin varit med om. Hans tunga möttes snart min och snart så släppte han våra läppar och ställde sig upp. Han räckte fram sin hand och jag skrattade och tog den. Vi kysstes igen och han lädde in oss till sovrummet. Han la mig försiktigt i sängen och jag sneglade på klockan. 00.01. Att vara arton startade rätt fantastiskt, och rätt barnförbjudet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra! Mer!

2012-07-28 @ 11:01:18
Postat av: Zoe

grym

2012-07-28 @ 14:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0