Chapter 35 - Not ready?

Saras Perspektiv:
 
"Vad menar du?" Frågade han. "Är vi verkligen redo, jag är gravid Harry, är vi verkligen redo för det?" Frågade jag. "Vi har inget annat val, det är vi som har sällt till med det så det är vi som får ta hand om problemet" "Problem?" Fnös jag. "Du förstår vad jag menar, om vi hade fått bestämma hade vi ju väntat eller hur?" Frågade han och jag nickade. Det blev en rätt spänd stämning och jag tror Harry också märkte det. Vi sa inget vilket gjorde de hela ännu mer pinsamt. "Harry". "Jag menar du är en superstjärna, att en bebis kommer in i ditt liv kommer göra allt så mycket svårare."
 
I say Goodnight<3 and Leave you with THE Gorgeous Harry Styles!
 
"Ja jag vet" Sa han och strök sina fingrar över läppen. "Men" "Men inget Harry, det kommer vara olidligt svårt för mig också, jag kommer vara omringad av papz också när folk får reda på att det är ditt barn, det är inte bra för barnet heller med stressen" "Så vad är det du säger, ska jag lämna dig, för det blir lättare för dig då eller, är det det du säger?" Sa han och höjde rösten åt mig och ställde sig upp. "Harry ja-" "Ja inget Sara, hör av dig när du har bestämt dig, så jag vet om jag får ha kvar dig eller mit barn i mitt liv" Sa han, Och med de orden lämnade han rummet och snart lägenheten. Jag vet inte varför jag sprang efter eller inte. Jag bara gjorde det inte, jag menade inte ens så. Jag vet bara inte om jag är redo. Jag älskar Harry över allt annat och klarar mig inte utan honom, men jag kommer behöva ha hjälp av min mamma, och då måste jag bo i Sverige, till och med i Östersund, och där bor inte Harry Styles.
 
*
 
Timmarna gick och Harry hade varken smsat eller ringt. Visst sa han att det var jag som skulle göra det, men jag var väl feg antar jag. Det hade snart blivit natt klockan var tio på kvällen. Jag är sjuttton år, visserligen är jag arton om en vecka men det är ändå för ungt för att bli mamma. Jag hörde dörren öppnades, jag hoppades på att det skulle vara Harry men ack så fel jag hade, det var Josse. "Skulle inte du vara med Zayn?" Frågade jag. "Jo, men vi kom hem till honom och Harry var där, han sa att ni hade bråkat, vad har hänt?" Frågade hon. "Vi blev osams, jag kanske sa det på fel sätt, men jag tror bara inte vi är redo för att få barn. Jag är snart arton år Josse, jag har hela mitt liv framför mig, men nu så är jag med barn, jag har inte riktigt tänkt på det här förut, jag vill ha barn vid 25 års ålder inte vid arton." Sa jag och suckade. "Du vet att det finns alternativ?" Sa hon. "Vad menar du?" Frågade jag. "Adobtion, och Abort, om du tar abort behöver du inte ens vara gravid, och ingen mer än mig och killarna kommer någonsin få reda på det."
 
 
Ojjj.. Vad tror ni hon säger om förslaget..?
 
Nästa kapitel kommer innehålla hennes aronårsdag också... :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tkr hon borde göra abort! Men sjukt bra :D

2012-07-18 @ 21:49:13
Postat av: Anna

MER! Jätte bra! OMG, vad tänker hon göra.

2012-07-18 @ 23:00:08
Postat av: Anna

MER! Jätte bra! OMG, vad tänker hon göra.

2012-07-18 @ 23:00:11
Postat av: Julia

sv: hej, förlåt för segt svar! vet inte om du följer min blogg eller så, om du gör det så vet du att jag är i thailand och om du inte gör det vet du det nu! det är i alla fall därför mitt svar dröjde. är du fortfarande intresserad av ett länkbyte? och inlägg eller meny, i så fall? :)

2012-07-19 @ 03:10:21
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: oherre, förlåt. jag bara var för överexalterad för att jag hade fått internet, hade massa mail och kommentarer att svara på och facebook och instagram och jag vet inte vad så jag tog mig inte tid att faktiskt kolla, haha. ledsen!

2012-07-19 @ 17:50:42
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker inte att hon ska göra abort.. men det är ju bara vad jag tycker.
Men jätte braaa! :D

2012-07-19 @ 20:24:05
Postat av: Cajsa

Jättebra och spännande! :)

2012-07-20 @ 00:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0