Chapter 33 - Interview.

Saras Perspektiv:
 
Jag kände hur mitt hjärta började att slå fortare och fortare. Jag var tvungen att komma på något, väldigt fort. "Ehm, en grej till när du fyller år bara, så du kan inte lyssna" Ljög jag. "Jag har sagt att du inte ska fixa något, och den är inte förns om lite mer än en månad, så varför snackar du om den nu?" Frågade hon. Jag rykte på axlarna och log oskyldigt. "Ookej" Sa hon och gick ut ur mitt rum. "Gumman jag åker tillbaka till hotellrummet, okej" Ropade mamma. "Okej" Sa jag och hörde snart hur dörren smälldes igen. "Oh herre gud" Sa jag och la mig i sängen. "Sara" Sa Harry. Jag nickade och satte mig upp. "Det känns bäst om vi berättar, du vet, jag vill inte att det ska dröja allt för länge innan jag berättar för mina föräldrar" Sa han. "Jag vet det och jag förstår det, men jag kan inte berätta det när hon är i London, jag kommer behöva åka hem, vill du verkligen det?" Frågade jag. "Det behöver du inte ens fråga, för det vet både du och jag mycket väl att jag inte vill." Sa han. "Förlåt" Svarade jag. "Det är lugnt babe" Sa han och drog in mig i hans omfamning och kysste mig mjukt på läpparna.
 
Vi avbröts av hans telefon och han kollade på skärmen. "Ledsen, men jag måste ta det här" Sa han och gick i väg. Han kom snart tillbaka och kollade ledsamt mot mig. "Förlåt nu, men jag hade helt glömt bort att vi hade en intervjuv idag" Sa han. Jag suckade till lite, jag hade faktiskt sett fram emot och bara vara med Harry idag, men är man tillsamans med en superstjärna så är man. "Det är okej" Svarade jag. "Vill du följa med?" Frågade han. "Det är lugnt, jag ringer och hör med Josse om vi kan ha någon tjejkväll eller något" Sa jag. "Är du säker, jag är verkligen ledsen Sara, jag är det" Sa han. "Jag förstår det, det är ditt jobb och du måste göra det, sluta be om ursäkt" Sa jag och log. Han log stort han med och kysste mig innan han gick ut ur lägenheten.. Jag plockade upp min telefon för att smsa josse.
 
Joooosseefiiineee?!??!. Du + Jag, och kanske våra mammor, om vi pallar?. Ha filmkväll?. Våra grabs ska ju på intervjuv eller ska du med de på den?.
 
Jag fick snabbt ett svar tillbaka.
 
Vi kan väl göra det med våra mammor?. De drar ju ändå imorgon, och det känns lite drygt att bara dissa dom om vi ändå inte är med killarna liksom.. ;)
 
Okej då säger vi så :)
 
Harrys Perspektiv:
 
Vi hade fixat oss för intervjuvn och det var en tv intervjuv denna gången och inte en radio som det var förra gången. Jag gillade mer tv intervjuer varför vet jag inte men jag tycker bara mer om det. Jag hade också skuldkänslor för att jag lämnat Sara, men jag kan inte dirrekt göra någonting åt det i ett sånt läge. "VÄLKOMNA OOOOONE DIRECTIOOOON ALLIHOPPA" Ropade intervjuaren ut. Jag och grabbarna sprang ut och vinkade till pupbliken och kramade om intevjuaren. "Så, hur går musiken grabbar?" Frågade han. "Väldigt bra, våra fans är så stöttande" Sa Liam. Vi andra höll med. "När blir det ett nytt album?" Frågade han. "Snart, vi höller på med det" Svarade Niall. Han nickade. "Och jag har också sätt en del förändringar från förra gången ni varit här" Sa han och vi alla kollade oförstående på honom. "Ja, jag tror vi bara har en singel i One Direction kvar, förra gången var det bara tre, Zayn har du något att komentera om detta?" Frågade han. "Tja, vad ska jag säga, fråga Harry i stället" Sa Zayn och jag skrattade. "Så ja Harry, dig ser man inte ensam på alla blaskor längre, utan en tjej brevid, och du tycks aldrig släppa henne, det ända du gör är ju att gå runt att kyssa, kyssa och kyssa henne" Sa intervjuaren och jag brast ut i skratt.
 
 
"inga komentarer" Svarade jag och skrattade återigen. "Så Niall, hur känns det att vara den ända singla då?" Frågade han. "Jävligt Nice, dom är så töntiga med deras flickvänner tycker jag" Skrockade Niall. Publiken skratta och jag, Zayn, Liam och Louis slog till Niall lite lätt. Intervjuen babblade på ett tag och det var som en vanlig intervjuv helt enkelt.
 
Tråkigt mellankapitel, IKNOW. Snart kommer det hände lite saket vänta bara  :)

Kommentarer
Postat av: Mirabelle

Jag kanske har dåligt minne nu men var inte Niall ihop med en tjej som hette Emma??

2012-07-15 @ 22:05:54
URL: http://katycationer.blogg.se
Postat av: Anna

Super bra!

2012-07-15 @ 23:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0