Chapter 29

Saras Perspektiv:
 
Efter vi proppat i oss Mc donalds var vi alla väldigt mätta. Jag log lutad mot stolen och tog mig för magen, jag var verkligen sjukt mätt. "Ae, ska vi lämna dessa i fred, ska vi bege oss mot dig?" Frågade Niall. "Ja, det tycker jag, Kom nu ääälskling" Sa Louis mot Niall. "Herre gud" Mumlade jag. De gick ut från lägenheten och jag var nu själv med Harry. Faktiskt var det ganska pinsamt för ingen sa något. "Vad vill du göra?" Frågade Harry. Jag ryckte på mina axlar och log. "Vill du se på film?" Frågade han. "Visst" Log jag. "Bra" Sa han och vi slängde allt skräp vi ställt till med och begedde oss sedan till sofforna. "Vad vill du se då?" Frågade han. "Jag vet inte välj du?" Sa jag. Han suckade men samtidigt skrattade han. Han kollade i deras dvd skåp och satte snart in en film, jag hade ingen aning om vilken det var. Han spolade reklamen och när jag fick se vilken film det var blev jag genast rädd. "Saw?" Frågade jag. "Har inte jag typ sagt till dig tusen gåner att jag hatar skräckfilmer?" Frågade jag. "Just därför jag valde den" Flina han. "Tack för den" Mumlade jag. "För då får jag hålla om dig hela filmen" Sa han sedan och jag log som ett fån.
 
Han drog mig intill sig och jag la mina ben över hans och lutade mitt huvud mot hans axel. Det var väldigt mysigt om du frågar mig. Vid vissa stunder unde filmen begravde jag mitt ansikte i hans axel, jag kunde höra hur han skrattade för sig själv. "Det är inte kul" Sa jag mot hans axel." "Tro mig det är det" Sa han. Jag kollade igen och just då hände det något läskigt, så jag skrek till. "Hey, det är bara en film" Sa han och strök mig över armen. "Men ändå, den är ju svin läskig" Sa jag. Han stängde av filmen och jag kollade konstigt på honom. "Varför stängde du av?" Frågade jag. "För du tyckte det var läskigt, och jag kan hålla om dig även om vi inte ser på filmen" Sa han. "Jasså" Han nickade."Är du säker på att du inte vill se filmen då?" Frågade jag. "Ta det lugnt, jag har sett den många gånger förut" Sa han. "Okej" Sa jag och log.
 
Han tog sig loss mitt grepp och ställde sig upp. "Vill du dansa, Sara?" Frågade han. "Det finns ingen musik, Styles" Sa jag. Han vände sig om och tog dosan och satte på. "Nå?" Jag log och tog hans hand. Han la sin hand på min korsrygg och jag la min lediga hand på hans axel. "Jag kan inte dansa" Viskade jag. "Jag för dig" Sa han. Vi började dansa och det måste sett helt sjukt ut. Jag skrattade. "Redo för ett lyft?" Frågade han. Jag kollade skärrat på honom. "Är du galen?" Frågade jag. Han skakade på huvudet. Han släppte taget om mig och tog mig runt midjan och i ett svep var jag uppe på hans axel. Jag skrek och skrattade för att det var läskigt. "släpp ner mig" Skrattade jag. Jag åkte sakta ner och våra kroppar gneds mot varandra och vi hade ögonkontakt hela vägen ner. Låten började också spelas grymt mycket saktare. Hans underbara ögon bara kollade i mina och vi var inte långt i från varandra om man säger så. Jag kollade ner mot hans hals för jag blev helt svag när jag kollade in i hans perfekta gröna ögon.
 
 
Han verkade inte nöjd med det utan tog sin hand under min haka. "Säg, att jag får kyssa dig" Sa han. "Du får kyssa mig, Styles" Jag hann inte ens reagera förns han tryckte sina perfekta läppar mot mina i en hård och passionerad kyss. Jag har aldrig varit med om något liknande, jag besvarade kyssen och tusen av fjälirar flög runt i min mage, aldrig hade jag känt en sådan känsla i hela mitt liv. Jag la min hand runt hans nacke och tryckte han närmare mig om det äns var möjligt. Båda var nog tvugna att hämta andan efter den hårda kyssen. "Wow" mumlade jag. "Ja, wow" Sa han.
 
"Jag har saknat dina läppar" Sa han. "Tro mig det har jag också, väldigt mycket" Sa jag. "Ska vi gå och lägga oss?" Frågade han. Jag nickade. "Vill du låna tröja?" Frågade han när vi kom in på hans rum. "Ja tack" Sa jag. jag kände mig nu väldigt nervös i hans sällskap. "Han kom ut med en svart tröja. "Tack" sa jag. Jag gick in på hans toa och jag märkte fortfarande att min tandborste som jag alltid hade här var fortfarande kvar. Så jag borstade mina tänder och bytte sen om till tröjan. Harry stog i kalsonger när jag kom ut, jag vet inte varför men det kändes pinsamt, så många gånger jag sett honom kändes det ändå pinsamt. Jag bet mig försiktigt i läppen och han skrattade. Han gick sen in på toan.
 
Jag la mig i sängen och snart kändes jag att den andra sidan av sängen åkte ner en bit så han hade nog också lagt sig. Han kröp upp mot mig och la sig vid min sida. Han la sin arm över mig och letade efter min hand. Han tog sen tag i min hand och jag log. "God natt, Sara" Sa han. "God natt Harry" Sa jag. Snart hörde jag hur hans andning blev tyngre och förstod att han hade somnat. Själv kunde jag inte sova, han hade nyss kysst mig, och kyssen var så bättre en våran första. Jag log stort åt händelsen en sista gång, och sedan stängde jag mina ögonlock.
 
Hey People!. Tidinställt!. Hoppas ni har det bra i Sverige. Komentera!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra!

2012-07-05 @ 22:32:59
Postat av: Anna

Jätte bra! :)

2012-07-05 @ 23:42:04
Postat av: Mirabelle

super!!

2012-07-06 @ 18:30:09
URL: http://katycationer.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-07-06 @ 18:56:53
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Mirabelle

Länkbyte i menyn?

2012-07-06 @ 22:21:35
URL: http://katycationer.blogg.se
Postat av: Mathilda

super bra!! xx

2012-07-07 @ 13:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0