Chapter 28 - Fifa Match.

Saras Perspektiv:
Jag bara smälte när jag hörde de där orden från honom. Jag vet att jag måste sluta klaga på att jag gjorde fel, det är Harry som bordJe klaga på det, men det är jag. Jag vill bara att han ska veta att jag verkligen inte menade någonting, det är det ända jag vill men nu vet jag, att han vet det och att han har förlåtit mig och det betyder så himla mycket. Jag visste inte vad jag skulle svara riktigt. Det ända jag ville var bara att kyssa honom, men eftersom vi skulle ta det långsamt, kanske inte det var den bästa iden, jag ville ta det i hans takt, eftersom det faktiskt var jag som gjort fel. "Ska vi gå till de andra?" Frågade Harry. Jag nickade. Vi ställde oss upp och tog våra mobiler och lämnade lägenheten. Vi knackade inte utan gick rakt in i Zayns, Harrys och Nialls lägenhet eftersom vi antog att de var där. Vi hade också rätt eftersom de satt i trä rummet som Niall kallar det. Det är ett ganska litet rum men jag tycker verkligen det är grymt mysigt. "Gick det bra?" Frågade Louis. "Japp, hon sa att det var 98% procent på att det var Harrys" Sa jag och de nickade. Det fanns en stol kvar i rummet, de hade bara fem stolar, men Josse delade med Zayn. Harry klappade på sina lår och jag skrattade och gick och satte mig på honom.
 
Vi satt och pratade ett tag om allt mellan himmel och jord. Snart plingade både min mobil och Harrys till. Vi kollade konstigt på varandra. Vi tog upp våra mobiler. Det var en händelse jag hade fått. "Louis Tomlinsson har taggat dig i ett foto på Instagram." Jag kollade bak på Louis. "Vad har du lagt upp??" Frågade jag. Han skrattade. Jag gick in och kollade på fotot. Det var när jag satt i Harrys knä, och jag kollade ledset på honom. Det var ganska gulligt foto.
 
 
Aww look how cute they are! :')
 
Den texten hade han skrivit under bilden. "Det kommer hämnd Lou, bara så du vet" Sa jag. Han fnös. "Herre gud, jag ser svin konstig ut på fotot" Suckade jag. "Lila fin som alltid" Sa Harry. Jag log skämsigt. "Ae, jag måste dra nu" Sa Liam. "Vart ska du då?" Frågade Lou. "Till Danielle, jag sover där också" Alla uuhade och Liam skrattade och gick där i från. "DU KAN INTE LÄMNA MIG I LÄGENHETEN, SJÄLV" Skrek Louis till Liam och spelade livrädd. "Jag joinar dig babe" Sa Niall och satte sig i Louis knä, de "gullade" med varandra och de såg bara för konstigt ut. "Vi lämnar också er" Sa Josse och Zayn och ställde sig upp. "Jaha, vad ska ni göra då?" Frågade jag,. "Till våran lägenhet, sover du här, snälla?" Frågade Josse. "Jag tar hand om henne" Sa Harry innan jag hade svarat. Jag log lite smått. "Ae, ska vi spela tv spel?" Frågade Niall. Både Harry och  Louis nickade på sina huvuden. "Vill du??" Frågade Harry. "Visst men jag vet inte hur jag gör" Sa jag. "Jag visar dig" Sa han. "Harry, du vet vad vi gör innan tvspels matcher" Sa Louis och ställde sig upp. "Japp" Jag ställde mig upp så Harry kunde komma för bi.
 
De gjorde något fult litet handslag och sa sedan "Swiiich" i slutet. "Herre gud" Sa jag bara. "Kom nuuu" Sa Niall och stog i dörröppningen. Harry bärde upp mig och jag skrek till av förvåning. "ska du någonsin sluta bära mig?" Frågade jag. "Nej, så du bör vänja dig" Sa han och jag suckade lite smått. "Kör vi tre lag, så kan Harry hjälpa sara?" Frågade Niall. "Visst" Sa Harry. "Tjing, för Irland" Sa Niall. "England" Sa Louis. "Vad ska vi vara?" Frågade HArry. "Sveeeeeerige" Sa jag glatt. Han skrattade och sa sedan. "sverige". Jag satte mig ner brevid Harry. Louis och Niall började spela och Niall vann till slut med 2-1. Sen var det våran tur att möta Niall. "Sätt dig i mitt knä" Sa Harry. Jag gjorde som han sa och satte mig. Han gav mig dosan,snart la han armarna om mig och la sina händer på mina. Som vanligt så sköts den blixten genom min kropp när han röVi röde vid mig. Vi vann eller Harry som gjorde nästan allting vann med 3-2 på straffar. Vi körde på ett bra tag och alla hade vunnit lika mycket. Jag kände hur grymt hungrig jag var och Harry märkte tydligen det. "Är du hungrig?" frågade han. "Aah" Sa jag. "Vilka vill ha Mcdonalds?" Frågade Harry. "JAGGG" Sa Niall högt. "Jag meeed" Sa Louis. "Då åker vi, och ni ska med med" Sa Harry och pekade på Louis och Niall. Vi gick till hallen och satte på oss våra skor och lämnade snart lägenheten.
 
Komentera! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Super bra! :D

2012-07-03 @ 16:52:29
Postat av: Anonym

Jättebra!! ;D

2012-07-03 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0