Chapter 27 - Ema

Harrys Perspekitv:
 
Tumblr_mel38ccjbh1rbcjj6o1_500_large
 
Det måste nog varit en av de bästa kvällarna någonsin. Jag och grabbarna vann helt otroliga tre priser, min otroliga flickvän vann fyra och jag kunde inte vara mer stolt. Stolt över mig själv och min flickvän. Jag älskade henne så det gjorde ont och jag visste inte vad jag skulle göra när hon skulle åka tillbaka till La. Jag kunde inte förmå mig något liknande. Galan avslutades med ett uppträdande av Taylor Swift och då var galan slut. Det fanns ju möjlighet att gå på efterfesten men varken jag eller någon annan var sugen på det då turnen slutade igår och klockan var redan över tolv. Vi gick in i våran minibuss och alla hade med sig sina flickvänner så jag antog att ingen skulle somna speciellt tidigt i natt.
 
Marissa hade suttit bredvid mig och vi hade hållt händer men nu placerade hon sig i mitt knä och där tyckte jag hon passade bättre. "Grattis till alla priser" Sa jag och kysste henne mjukt. Hon log stort och placerade sig så hon satt gränsle över mig i stället. "Tack, och grattis till dig också" Sa hon och kysste mig mjukt och den fortsatte lite längre. "Det finns andra i bussen" Hörde jag Louis. "Bara för jag får till det i kväll" Skämtade jag och jag såg hur Marissa begravde sitt ansikte i mitt bröst. Jag älskar när jag får henne generad. "Jag skoja bara babe" Sa jag åt henne och hon skratta lite löst. Till slut stannade bilen och vi alla klev ut och möttes av papz men vi skyndade oss in i lägenheten så det gick hyffsat bra.
 
Tumblr_mc7abaxmfl1re3eq5o1_500_large
 
Liam och Zayn med deras flickvänner gick in i deras lägenhet och vi tre gick in i våran med våra flickvänner. Jag drog av mig mina skor och när Marissa precis fått av sig sina bärde jag upp henne i min famn. "Harry" Skrattade hon. Jag log stort och gick in med henne i mitt rum. Jag stängde dörren med foten och placerade henne i min säng. Jag besteg henne och la mig mellan hennes ben och stödde med armbågen så jag inte skulle ligga platt på henne. Hon bet sig i läppen och när hon gjorde det var hon jävligt sexig. Jag närmde mig hennes aniskte och kysste henne. Hon kysste mig tillbaka och tillslut gav jag om inträngelse i hennes mun och hennes tunga mötte min. Det gick fort och våra kläder var snart av och denna kvällen slutade, barnförbjuden.
 
*
 
Marissas Perspektiv:
 
Att vakna av att den´man älskar väldigt mycket kysser en längs hela armen kan vara det bästa som finns. "Hej du" Sa jag och vände mig om. "Hej" Log han. "Jag är vrålhungrig" Sa han. Jag skrattade. "Vi går väl och äter då" Sa jag och han skratta. "Inte en sådan romantisk morgon dirrekt." Sa han. "Äsch" Sa jag bara och drog på mig mina underkläder och en av Harrys tröjor. Jag tog också på mig ett par shorts då det var flera som bodde i den här lägenheten. Jag väntade på Harry medans han drog på sig ett par byxor och vi gick ut till köket tillsamans. Ett sms plingade in på min telefon, jag kanske hade hoppats på ett roligare sms, för det här var så långt i från roligt man kunde komma.

Kommentarer
Postat av: Anna

Super bra!! :D

2012-12-21 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0