Chapter 23 -

Marissas Perspektiv:
 
"Ska vi gå tillbaka eller?" Frågade jag Harry. "Det kan vi göra" Sade han. Vi var ute på stan och gick bara och höll varandra i händerna. Vi hade fikat och kollat lite på kläder. Det hade varit fyra dagar sedan vi hade varit på den där dejten och min synpunkt av Harry var helförändrad. Nu tyckte jag om att vara i hans sällskap, jag tror han tyckte samma sak, det verkade som det i alla fall. Men han har ju sagt att han tycker om mig?. Men han kanske inte gör det längre?. Jag vet inte. Vi hade inte pratat om något sådant sen den gången han sa att han tyckte om honom, och det var samma natt som jag erkände att jag tyckte om Harry för mig själv, men jag vill inte tycka om honom för det blir bara en massa problem. Men han är så charmig och jag mår så bra av honom. "Vad tänker du på?"
 
 
 
Harrys Perspektiv:
 
Jag hade knappt märkt det själv men vi hade gått tysta väldigt länge. Mina tankar hade varit på henne. Inte så konstigt, jag menar kolla på henne. Hon ser så fantastisk ut hela tiden. Hon är lätt att umgås med och jag ler när jag är med henne. Hon kan sätta på den där bitchigaattityden ibland, men det kan vara rätt kul att bråka med henne trots allt. Vi blir ändå alltid sams och vi skojar med varandra hela tiden. Hon är något speciellt den där tjejen. Jag blir aldrig kär, jag har varit kär en gång i hela mitt liv och jag lovade att aldrig bli det igen. Men jag kan inte låta bli att tycka om henne. Jag älskar när vi ska kyssas in-public för då får jag känna de där läpparna mot mina som passar alldeles för perfekt med varandra. Jag skakade på huvudet. "Vad tänker du på?" Frågade jag henne för att starta igång ett samtal.
 
"Eh, inget" Sa hon och log lite. Jag nickade. "Du?" Frågade hon. "Tänkte inte" ljög jag. Hon nickade. "Okej". Vi gick tillbaka till våra bussar. Vi skulle uppträda i La, californien idag. Hennes hemstad. Hon hade varit lite känslosam tidigare i dag hade jag hört på hennes rum. Eller det kanske inte ens vad det, det handla om. Jag kunde ju inte dirrekt läsa tankar. Även fast jag önskade att jag kunde, för då kunde jag få veta om hon tycker om mig eller inte. Marissa fyller även arton imorgon. Jag har faktiskt köpt en present åt henne tro det eller ej. Vi ska uppträda ikväll och jag är faktiskt jätte laddad. Marissa ska spela en låt extra för hon är här i La idag. Jag gillade se henne på scen, inte bara för hon är extremt lätt klädd utanför att hon har en sådan talang. Det där med det lättklädda är ju inte fel heller, ett plus i kanten liksom.
 
Vi släppte våra händer och gick in i bussarna. Niall och Louis satt i soffan vid borde och snacka. "Tja" Sa de. "Tja" Svarade jag och satte mig bredvid Louis. "Hur gick det för er då?" Frågade jag. "Det gamla vanliga" Svarade jag bara. Han nickade och skratta. "Laddad för ikväll?" Frågade han. "Självklart, alltid" Svarade jag. Det där med att hon fyller år i morgon, jag var super nervös. För jag hade faktiskt köpt en väldigt dyr grej och jag var även osäker på om hon skulle gilla den eller inte, och osäker på om hon skulle ta emot den, och osäker på om hon skulle säga ja, när jag skulle fråga om hon gillar mig, eller rättare sagt, är kär i mig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra. :)

2012-12-01 @ 16:13:21
Postat av: Gabby

Bra!

2012-12-01 @ 16:46:45
Postat av: Sara Mähler

ÅH VAD BRAA!!! ÄLSKART :D

2012-12-02 @ 17:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0