Chapter 12 - Nice move there.

Marissas Perspektiv:
 
Medans jag sjöng Can't Be Thamed och jag gjorde en liten rörelse. Jag vet inte hur de gjorde det, eller varför men jag kunde inte låta bli att tycka det var kul. De hade kopplat in någon högtalare. "Snygg rörelse där Marissa" Sa Louis och hela arenan började skrika. Man såg honom inte. Jag kunde inte låta bli att skratta lite men jag fortsatte med min sång och dans. Låten tog slut och jag tackade. "Tack Brighton för i kväll. Godnatt allihoppa" Sedan sprang jag ut från scenen. Jag var äckligt varm och ville bara ta en dusch. Pappa och mamma gav mig en highfive när jag kom ut. "Bra jobbat" Simon klappade mig på axeln. "Tack" Svarade jag. "Bra jobbat Marissa" Louis kom ut från hans louge. "Tack du. Och vad finurlig du var då" Sa jag. Han skratta. "Tackar man tackar" Svarade han. Jag skratta åt han.
 
"Vi måste sätta fart allihopa, vi måste åka iväg så vi hinner till Frankrike i tid" Ropade Simon. "Marissa. Packa ihop dina saker och sen får du duscha i bussen" Sa Mamma. "Skojar du?" Frågade jag. "Nej, vi hinner inte. Det blir bäst så här" Sa hon. Jag suckade djupt och gick in i min louge och började packa ihop. Det knackade på dörren och jag såg Harry stå där. "Hej?" Frågade jag. "Hej" Sa han och klev in. "Ehm du" Sa han. "Ja" Svarade jag. "Förlåt för jag varit lite dum, eller ja dryg och så. Jag är inte så igentligen" Jag log. Han erkände äntligen och han gav om förlåtelse. "Det är okej Harry" Svarade jag. "Bra" Svarade han. "Vill dú ha hjälp?" Frågade han. Jag nickade. "Visst" Sa jag. Han ställde sig mitt emot och började hjälpa mig och plocka i alla saker.
 
*
 
Vi alla var inne i bussen och våran chaufför hade börjat köra. Jag tog mig en handduk och gick in till det lilla badrummet. Jag satte på duschen och drog av mig mina kläder och gick in i duschen. Jag duschade ganska fort och torkade mig och virade sen handduken runt min kropp då jag varit alldeles för dum att inte ta med mig kläder in. Jag suckade djupt. Hoppades på att ingen skulle märka att jag gick ut så jag kunde snabbt gå och hämta nya kläder och sen gå in igen. Men otur som jag har så öppnar jag dörren går rakt in i Harry. "Åh förlåt" Sa han. "Lugnt" Svarade jag och kände hur röd jag började bli om kinderna. Jag såg hur han bet sig i läppen. "Ey. Styles. Glo inte för mycket, hon kanske blir rädd" Zayn uttalade sig. "Väldigt roligt" Sa Harry och gick till de. Jag skämdes och tog fort mina underkläder och onepiece.
 
Jag bytte om till det och gick sedan upp. Emma halvsov på Nialls axel vilket såg väldigt gulligt ut. Jag log åt Niall och han log tillbaka. Jag satte mig brevid Louis. Vi alla satt runt bordet. Ingen sa riktigt något. "Ska ni på en romantisk middag i paris tornet eller?" Frågade Liam mig. "Jag vet inte, vet inte vad Simon har tänkt" Svarade jag. "Skulle nog kunna gissa på det" Sa Zayn. "Vi kan väl gå på dubbeldejt då?, Emma har alltid velat gå dit" Sa Niall. Jag nickade. "Det är ju ingen riktigt dejt för mig och Harry då" Sa jag. "Det förstås" Sa Niall. Harry reste sig upp. "Jag går och lägger mig" Sa han och drog för gardinen till "Sov delen". "Blev han sur?" Frågade jag. De ryckte på axlarna. 
 
Ska försöka skriva ett till ikväll! :) Komentera:)

Kommentarer
Postat av: Alictin

Det var faktiskt bättre än jag trodde att det skulle vara :) Men i alla fall, det är fett jobbigt att läsa när någon skriver fel på han och honom. Tänk på det till nästa gång.

2012-10-07 @ 16:57:04
URL: http://alictin.blogg.se/altcl
Postat av: Anna

Super bra!! Längtar till nästa kapitel! :)

2012-10-07 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0