Chapter 20 - His a little bit weird

 
Marissas Perspektiv:
Vi var i Sverige och inte på någon turne buss utan äntligen på ett hotellrum. Sverige var sista stoppet innan Amerika och därför skulle vi ta flyg dit och sen ta MIN turne buss som jag brukar åka med. Emma skulle inte följa med dit då hon skulle tillbaka till London vilket var väldigt tråkigt då jag skulle bara vara ensam i en turne buss med fem killar. Det har varit så fullt upp de senaste två dagarna, efter Polen konserten åkte vi dirrekt till Finland och där hade vi ingen rast heller utan uppträdde på kvällen som kom, sen dirrekt till Sverige och uppträdde där ikväll. Därför hade inte jag och Harry "kysst" som vi skulle göra osm Simon sagt utan vi skulle ta det i Amerika i stället. Jag var utslagen framför min dator och retweetade massor fans på twitter. Mest de svenska då vi hade uppträtt där idag. Jag skulle dela säng med Elin då jag helst inte ville göra det med Niall eller Harry. Vi fyra delade sen har jag inte riktigt koll på hur de andra gör. Det knackade på dörren och Harry kom in. "Skulle bara meddela att planet åker vid nio imorgon bitti" Sa han. Jag nickade. "Vad har du i handen?" frågade jag. Han höll upp någon hjärt kudde som jag tror skulle föreställa bröst, det såg ut som det i alla fall. "Vänta håll upp dem" Sade jag och tog upp webbcamen och tog ett kort. "Den lägger jag ut" Skratta jag. Han himlade med ögonen och gick ut ur rummet. Jag klickade på ladda upp nytt foto på twitter. Skrev med texten, He is a little bit weird, just a little ;).
 
 
Jag stängde ner datorn och gick in i vardagsrummet och Niall och Emma låg och myste i fotöljen och Harry låg i soffan. Jag satte mig i andra änden och la upp mina ben på honom för han tog för mycket plats. "Hey" Sa han. "Du tar ju upp all plats" Sade jag. "Jaja" Sa han. Jag skratta till. "Ey ni" Niall och Emma pratade med oss. Jag kollade bak på de. "Det finns ingen möjlighet, att ni vill sova bredvid varandra i natt?" Frågade Niall. "Nej" Sa jag snabbt. "Kom igen, det är min sista natt, snälllaa för min skull" Sa Elin och log sött. "Var tysta bara" Sa jag och suckade. "Jaa, tack" Sa hon. "Du är skyldig mig än" Sa jag. Harry viftade bara med hans ögonbryn och jag himlade med ögonen och fortsatte kolla på tvn.  "Vi går och lägger oss" Sa Niall som ställde sig upp med Emma efter sig. "aah, och SOV gott" Sa Harry. De skrattade. "Jag menar allvar" Sa Harry. Båda himlade med ögonen.
 
Harry stängde av tvn. "jag går med och lägger mig" Sa han. "Aokej, jag med" Sade jag och jag ställde mig upp. Han tog med sin väska som låg i hallen jag hade redan lagt min på min säng. Jag plockade upp min neccsär och gick sedan in på toaletten, med Harry efter mig. Jag tog tandkräm på och blötte tandborste, Harry gjorde lika dant. Jag for upp mina öron när man kunde höra Niall och Emma från andra rummet. Harry gjorde lika dant. "Fyfan" Sa jag äcklandes med munnen fylld med tandkräm. "Åååh Niaall, Emmmaaa åååh  ååh, HÅLL KÄFTEN" Ropade Harry, jag skrattade så jag fick ont i magen. Harry gick och stängde våran sovrumsdörr så vi inte skulle höra dem. "Så gå ut nu" Sa jag när Harry var klar med tanborstningen. Jag bytte om till min stora sovtröja som igentligen är min pappas så den blir extra stor och går ner lång ner på benen. Jag satte upp mitt hår i en toffs och smörjde in ansiktet i kräm.
 
 
Gick sedan ut till Harry som stod i kalsonger. Jag tittade generat ner i golvet då jag inte visste vart jag skulle titta och la mig sedan rakt ner i sängen. Jag hörde Harry skratta bakom mig. Jag låg med huvudet mot dörren när han öppnade han och steg ut. "Nu kommer jag älskling" Sa han. Jag himlade med ögonen. "Vad bra baby" Sa jag ironiskt. Jag vände mig och jag kände hur den andra sidan på sängen sjönk ner och han kröp upp bakom mig. "Jag måste annars får jag inget täcke" sa han. "Mhm" Sa jag bara. Han la en arm om mig och jag sa ingenting, bara han inte rörde mig mer. "Godnatt älskling, älskar dig" Sa han. Jag flinade för mig själv. "Godnatt, älskar dig meeed" Sa jag ironiskt.
 
 
Lite snåla på komenteraer, med tanke på hur många som faktiskt läser ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar den här novellen!! :)

2012-11-13 @ 19:38:23
Postat av: Alictin

Detta kapitlet var en av de få som faktiskt var bra, roligt att läsa liksom :)

2012-11-13 @ 19:54:34
URL: http://alictin.blogg.se/altcl
Postat av: Anonym

Du är sååååå bra!! Vill att ska vara uppe fler så jag får veta hur det går :)

2012-11-13 @ 20:57:38
Postat av: Anonym

meeeeeeeer! sjukt bra! :)

2012-11-13 @ 22:08:17
Postat av: Anna

Super bra! :)

2012-11-13 @ 22:45:15
Postat av: Julia

jätte bra:))

2012-11-14 @ 13:31:27
Postat av: onedirectionfanpage

Otroligt bra :D

2012-11-17 @ 12:29:11
Postat av: biebernovellsverige

Hej! Jag har precis startat en novellblogg om Justin och skulle verkligen bli jätteglad om jag kunde få lite hjälp på traven med en länkning eller så. Det är självklart inget som du behöver göra, det väljer du ju helt själv. :)
Älskar verkligen din novell! Så unik! :)
~boo

2012-11-17 @ 21:57:42
URL: http://biebernovellsverige.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0