Chapter 19 - You Guys Are So Cute

Harrys Perspektiv;
 
Jag och grabbarna satt i något rum i Polens arena. Vi hade två länder kvar efter detta sen var det Amerika kvar och det skulle ta ett tag då vi skulle besöka en hel del länder och städer där. En gala skulle vi också hinna med. Inte vilken gala som helst utan Vma. Jag längtade verkligen efter det. "Så hur går det med Marissa då Hazza?" Frågade Liam. Jag skrockade till. "Det faktum över att vi inte pratat på två dagar, super" Sa jag ironiskt. "Hon ignorerar dig mannen" Sa Zayn. "Verkligen, menar du det?" Sa jag ännu en gång, ironiskt. "Men det är bra" Sa han. "Varför?" Frågade jag. "Hon gillar väl dig, och vill väl inte säga något" Sa Han. Han kanske hade en poäng trots allt. Vi satt och kollade på tvn igen. Jag kunde skymta Marissa gå förbi rummet. "Issa" Ropade Liam. Hon vände snabbt om och gick mot öppningen. "Heeej" Sa hon och vinkade in till oss. Hennes blick landade mot mig.
 
Tumblr_m8prqtfekz1qec4gro1_500_large
 
Men hon vek undan sin blick. "Åh vad bra att ni alla är här. Marissa ta plats i Harrys knä, vi har en fotograf som vill fota er." Marissa gick mot mig som vanligt utan att protestera eftersom bakom hennes mamma var fotografen. Hon slog sig ner i mitt knä och jag la mina armar om henne och fotografen tog lite kort. Några enskilda på mig och Marissa tog han med. Sedan gick han ut igen med Marissas mamma. Marissa flyttade på sig och satte sig på kanten brevid mig i stället för det är den ända sittplatsen som fanns kvar. "Vad gör ni då?" Frågade hon. "inget" Svarade jag och log. "Herre gud, ni är så söta tillsamans" Sa Louis och jag skratta och kolla mot Louis.
 
Tumblr_mc5gdrmgfk1qizy2ko2_500_large
 
 
Om jag gått i skolan nu så hade det blivit sommar lov. Sådant kunde jag sakna. Men jag älskar det jag gör och jag vill inte ändra det på något sätt. Simon kom in i rummet. "Okej, det är dags för att göra i er ordning för kvällen. Marissa Alex väntar på dig, det är dags för din håruppsättning för Cant Be Tamed" Sa Simon. Marissa nickade. "Och till er Killar så väntar Lou och några andra på er i Lougen också, Föresten, imorgon i Finland ska ni på dejt, och ni ska kyssa varandra" Sa Simon och jag kollade chockat mot honom och han gick dirrekt ut. Liam bussvislade och jag såg upp mot Marissa som himlade med ögonen. Hon ställde sig upp antagligen för att gå till Lougen. Louis vickade på ögonbrynen åt mig och jag skratta. Vi gick för att byta om till våra scenkläder.
 
Marissas Perspektiv:
 
 
Alex hade strulat med min frisyr i snart en timma men det funkade till slut. Jag hade blivit sminkad och nu var det bara läppstiftet som fattades, jag hade till och med mina kläder på mig. Jag lutade mig fram i spegeln och tog på mig läppstiftet och jag kunde se i spegeln hur Harry ko in och kollade in mig. Jag såg hur han kollade ner mot min rumpa. "Perv" Sa jag när jag stoppade i läppstiftet. Han skrockade till.  "Lycka till ikväll då" Sa han. Jag nickade och bet mig i läppen. Det var irriterat hur snygg han kunde vara.
 
 
Bara jag som drogar Take Me home på spotify? ;)))

Kommentarer
Postat av: Anna

Super bra!! :)

2012-11-10 @ 18:30:54
Postat av: Anonym

Aaaaas bra! :D

2012-11-10 @ 21:35:37
Postat av: Moa

Haha näää du är inte den enda, jag kan inte sluta lyssna TMH är min drog just nu! Bra del förresten :)

2012-11-10 @ 22:18:26
URL: http://littlemissdirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0