Chapter 12 - The Paper.

Saras Perpsketiv:
"SARA VAKNA NU" Josefine stormade in i mitt rum. "Vad är det, klockan är fan tio" "Kom du måste se tidningen" "helvete" mumlade jag och sprang in i köket. "Här" Sa hon och gav mig den. Jag bläddrade fram till sidan. Great. Mumlade jag.



Igår sågs våran egna Harry Styles med denna mystiska flicka. Vem är hon?. Det är ingen som vet. De sågs också på en resturang säger flera källor men ingen har lyckats få bild.
Ingen vet vem den här tjejen är men vi hoppas att snart få reda på det. Vissa tror att det kan vara ena tjejen som var med på killarnas båt semester för på båten så syndes det två tjejer. Men som sagt vi återkommer med mer information.
Har Harry Styles hittat kärleken?.

"Tur att de inte vet vem jag är" sa jag och sucka. "mamma hade skickat hem mig på dirrekten om hon fick reda på det här" sa jag och anades ut. "mhm, och jag hade fått följt med" sa hon och sucka. "Heeey" mumlade jag och slog till henne. "Förlåt mena inte så" Sa hon och skratta.

"Killarna är föresten här om tjugo minuter glömde tala om det" Sa hon och log oskylidigt. "Idiiooot" Skrek jag och hoppade rätt in i duschen. Jag gjorde mig fort iordning och satte på mig ett par vita shorts och en rosa topp. Jag sminkade mig lite lätt och fönade håret men lät mina lockar vara kvar. "Du hann" Flina hon. "mhm" muttrade jag. Det ringde på dörren och jag gick för att öppna. Jag öppnade dörren och där stog alla förutom Louis. "Var är Lou?" frågade jag. "Han är med Eleanor" svarade ´Niall och jag nickade. "Hey" Sa Harry och kollade på mig. "Hey" Log jag. "Vad gjorde ni igår, harry säger inget?" "Inget" sa jag. Hade de inte sätt tidningen. "Kolla tidningen" Sa Josefine. Great. "TIDNINGEN?" Sa harry förvånat. Jag nickade. "Vad är det på bilden?" Sa Niall glatt. "De kysser vaaaaranndraaa" Sa josefine. "Får se" Sa Zayn och Liam i munn på varandra. "Harry" sa jag. "Förlåt" Sa han. "Det är lugnt sluta" sa jag. "Okej, bra" Sa han vi kramades och gick sen in till de andra.

bjuder på en kort. Komentera:)


Kommentarer
Postat av: Mirabelle 1D

Du är jätte bra på att skriva!!

Jätte bra novell!

2012-05-19 @ 22:26:01
URL: http://mirabellem.blogg.se/
Postat av: Anna

Jätte bra!

2012-05-20 @ 16:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0