Chapter 23 - The party who went really wrong Part 2

Saras Perspektiv:
 
Jag suckade när jag såg Harry gå. Jag brydde mig inte så mer just då utan gick för att leta reda på Josse. Jag såg henne en bit längre bort och drog med henne ut på dansgolvet. "Mår du bra?" Frågade Josse. "Jaaadå" Sa jag och vi dansade. Snart kände jag att det var på väg något upp. "Ska du spy?" Frågade Josse. Jag nickade och sprang där i från. Emma gick in på toaletten med mig och höll upp mit hår medans jag kräktes. "Det är bra att du kräks gumman, då nyktrar du till lite med" skrattade hon. I smyg gick jag sen till köket och tog några klunkar vodka, bara för att jag var arg för att Harry stuckit i från mig. Jag gick för att leta Josse och de andra men ingen av de var där, jag kunde inte hitta de. Jag passade på att dansa lite till men sen gick jag hem. Jag visste inte exakt vilken väg jag skulle gå, jag var som sagt påverkad. Mina fötter gjorde extremt ont så skorna tog jag av och höll de i min högra hand. Jag gick längs vägen och snart kom en bil och stannade. Bil dörren öppnades och när jag ser vem det är som sitter där blir jag chockad. "Niall?" Frågade jag. "Vill du ha skjuts?"
 
 
"Niall du är fan full du kan inte köra" Sa jag. "ssh, jag är inte jätte packad, har spytt några gånger, men vill du gå hem eller vill du köra hem?" Frågade han. "Okej" Sa jag och hoppade in i passagerar sätet. Niall var galen, dock var jag med galen som åkte med. "Kör försiktigt nu för fan" Sa jag. "Jag lovar" sa han och startade bilen. Det gick bra och vi kom fram, inga poliser hade heller stoppat oss. Vi klev ut ur bilen. "Josse är hemma hos dig skulle jag gissa, så kan du följa med mig upp så jag inte blir våldtagen?" Frågade jag. Han nickade och följde med mig upp. "Var är din pojkvän?" frågade han. "Han blev sur" Sa jag. "Han kommer över det ska du se" Sa han och jag log. Men då hände det där, som ledde vidare till det där, men jag hade ingen kontroll och då kan man inte ta kontroll över det.
 
*
 
Jag vaknade på morgonen för den jävliga huvudvärken. Jag satte mig upp men la mig snabbt ner igen. Jag tror jag aldrig känt så här förut, aldrig har jag varit så här bakis. Vad hände i går igentligen?. Jag kommer inte i håg någonting. Bara att vi kom till festen sen att jag hånglade med Harry på dansgolvet sen hade jag en shot tväling, med Josse och Niall sen är allt blankt.  Jag vände mig om mot Harry som låg med kudden på huvudet och log med ryggen mot mig. Jag kollade under täcket och förstod snabbt att vi hade haft "det där". "Babe" Sa jag och buffade han på ryggen. Han satte sig upp men snart fick jag se att det inte var Harry utan Niall. "NIALL?" Frågade jag. "SARA, omg nejnejnej" Sa han och kollade under sitt täcke. "Omg" Jag fick panik och blev skräckslagen."Nej det kan inte vara sant" Sa jag jag kände att tårarna snart var nära. Hade jag gjort det där med NIALL?. Jag virade runt mitt täcke runt kroppen och drog på mig gårdagens kläder. "Babe" hördes det, men det var inte av någon av mig eller Niall som sa något. Jag kollade på Niall och han fick panik och drog på sig sin tröja och började knäppa sina byxor men då kom Harry in. Jag knäppte mina shorts och han kollade storögt på oss båda.
 
"Harry, det är inte-" "SOM DU TROR HUH???, vad är det som då??" Skrek han. Mina tårar rann ner från mina kinder. "Jag kommer inte ihåg någonting okej" Sa jag. "Hade ni sex SARA?" Skrek han. Jag kollade på Niall och han såg livrädd ut men ändå väldigt ledsen ut. "Jag vet inte" sa jag med en nedstämd ton. "Nå NIALL hade ni?" Skrek nu Harry på Niall. "Ärligt Harry jag vet inte, allt är blankt från igår" Sa Niall. "JAG KAN INTE TRO DET, MIN FLICKVÄN OCH EN AV MINA BÄSTA VÄNNER, SERIÖST??" Skrek Harry och smällde igen sovrums dörren och där brast det. Jag föll ner mot sängkanten och brast ut i gråt. Jag såg snart hur Niall sprang efter Harry och snart hörde jag ytterdörren smällas igen två gånger. Fan vad hade jag gjort?.
 
Liams Perspektiv:
Jag satt fortfarande och åt frukost hos Zayn och dom. Niall hade inte dykt upp, Sara antog vi var i deras lägenhet så Harry hade gått för att kollat. Josse och Zayn var här även Louis. Vi hörde ytterdörren öppnas och våra blickar drogs mot en tårögd Harry. "Harry stanna för i helvete" Skrek Niall. "Varför skulle jag prata med dig, du låg förihelvete med min flickvän" Skrek han till Niall och vi alla runt borde spärrade upp ögonen. Niall och Sara?. "Vänta lite nu Chilla" Sa Zayn och vi killar reste oss upp. "JAG TÄNKER INTE CHILLA" Sa Harry och snart slog han till Niall på kinden. Louis greppade tag om Harry så han inte skulle göra något. Josse sprang ut ur lägenheten antagligen för att gå till Sara. Jag tog med mig Niall till hans sovrum.
 
Jag gick fram till honom. "Niall hur kunde du seriöst" Sa jag lugnt.
 
 
"Vad då hur kunde du, jag kommer inte ihåg ett jävla skit okej?. Allt är helt jävla blankt från igår, Jag kommer inte ihåg någonting, det var ett jävla misstag vi var fulla" Sa han. "Att vara full är ingen ursäkt du vet" "JAG VET, men ae jag vet inte FAAN" Skrek han. "Gå inte ut dit nu okej, Harry måste lugna ner sig" Sa jag. Han nickade och la ansiktet i händerna. "Det var inte meningen att detta skulle hända, HELVETE" Skrek han och slog till med knytnäven i väggen. "Lugna ner dig Niall det hjälper inte" Sa jag. Han suckade och satte sig återigen med huvudet i händerna, det här skulle inte bli en lugn dag.
 
Oh nej:(, Stackars Harry :(. Komentera för mer :)
 

Kommentarer
Postat av: Mirabelle 1D

SKIIT BRA!!! Du är grym på att skriva!! Längtar som en galning till nästa kapitel!!

2012-06-27 @ 19:03:45
URL: http://mirabellem.blogg.se
Postat av: Cajsa

Jättebra och spännande!! :)

2012-06-27 @ 20:30:28
Postat av: Miss Awesome

drama gillar vi! :)

2012-06-27 @ 20:44:40
Postat av: Anna

OMG! Mer!

2012-06-27 @ 20:48:59
Postat av: Anonym

Snälla kom med mer snabbt! Sjukt bra och sjukt spännande men det får inte ha hänt något!!! Det ska ju vara Sara och Harry!!! SSNÄLLLA KOM MER MER SNABBT!

2012-06-28 @ 13:14:20
Postat av: fia

Meeeer, så bra!!!! :) Åh, stackars harry, men samtidigt så lämnades han ju Sara på festen, niall skjutsade ju hem henne och så. FAST ÅÅHH, vad synd om harry.

2012-06-28 @ 14:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0