Chapter 39 - Saras Birthday Part 2.

Harrys Perspektiv:
 
Sara såg faktiskt helt förvånad ut, och då visste man att man hade lyckats överaska henne i alla fall. Det var väldigt många här och jag visste att hon inte ville ha någon stor grej av det hela, men hon skulle inte vara här hela kvällen för jag hade en sak planerad. "Grattis på födelsedagen babe" Jag kysste hennes kind ömt. "Tack" Log hon. Hon kramade om en massa människor. Några av hennes kompisar från Sverige hade faktiskt tagit sig hit vilket var väldigt kul för henne eftersom hon sagt hur mycket hon saknat vissa. Hennes farmor, farfar,mormor och morfar var även här. De hade kommit imorse och jag hade faktiskt ingen aning om att de faktiskt kunde komma. Sara var överlycklig det såg man verkligen. För att fylla ut festen mer hade vi tagit några av mina och killarnas vänner hit också. Efter mycket hälsande så såg jag att hon var ledig. "Vill födelsedagsbarnet dansa?" Frågade jag. Hon skrattade till. "Ja det vill hon" Sa hon och log stort. Jag tog hennes hand och ledde oss mot dansgolvet.
 
Vi dansade och bara bytte intensiva blickar med varandra. Det finns inte ord på hur mycket jag älskar den tjejen alltså. Jag kysste henne ömt på läpparna och snart tystnade musiken. Hennes mamma kom upp på scenen. Hennes mamma harklade sig i mikrofonen. "Först vill jag bara tacka folk som kommit hit att gratta min lilla flicka, och dig Harry att du nästan fixa allt detta själv. Jag är så stolt över dig Sara och jag kan knappt fatta att du blivit hela arton år. Jag kommer fortfarande ihåg dig som min lilla flicka." Man såg att Saras mamma fick tårar i ögonen vilket Sara också fick. Jag kysste henne i pannan. "Och det gör faktiskt lite ont att säga det här men jag vet att det är det du vill, Du har hittat din prins och jag vet att det blir svårt för dig när du flyttar till Sverige, därför får du din mosters lägenhet, jag har köpt den åt dig" Sara stog helt chockat och tog sig för munnen. "Oooomg" Mumlade hon. Hon sprang upp på scenen och kramade Maria hennes mamma. "En sak till. Fredrik kom ut" Fredrik var hennes pappa. "Jo, jag vet att du tog en taxi hit, och nu får du ju faktiskt köra en egen bil så varför inte.." Han gav henne ett par bilnycklar. Sara blev väldigt glad och näst intill hoppade på hennes pappa. Mamma kom upp brevid mig och la en arm om mig. Jag log åt henne. "Vill du veta vad det är för bil?" Frågade Fredrik Sara. Hon nickade glatt på huvudet. "De får du tyvärr inte veta ännu, det får du veta sen" Sa han och sara suckade men skrattade ändå.
 
Saras Perspektiv:
 
Jag var så tacksam för alla fina personer som fanns i mitt liv det var helt sjukt. Jag hade också fått en massa andra presenter på ett present bord, men jag skulle inte öppna alla nu utan göra det någon gång i lugn och ro. Festen fortsatte och snart rullade en tårta ut. Det var inte dirrekt  någon liten tårta utan en jävligt stor tårta om man säger så. "Så nu tycker jag alla ska vara med och sjunga med oss." Harry pratade, och brevid han stod Louis, Niall, Liam och Zayn. "Happy Birthday to you..." Alla sjöng och jag rodnade stort. "Grattis på födelsedagen Sara" Sa Harry. "När jag först träffade dig Sara, jag tänker dock inte berätta för alla hur vi träffades osv det blir en hemlig het mellan oss och killarna och Josse men i alla fall, jag tror nästan jag  blev kär i dig på dirrekten" "Det blev han det kan jag intyga" Liam avbröt Harry och jag skrattade. "Okej Okej, Men i alla fall, du är den som betyder mest i mitt liv, och jag älskar dig så grymt mycket. Jag är glad att jag hittade dig, när du sa att du älskade mig för första gången smälte jag, tro mig. Jag ska inte stå och prata om dig hela dagen för det kan jag verkligen göra men jag tror det kanske blir lite mycket" alla skrattade även jag med tårar i ögonen. "Jag älskar dig Sara., Gå ut utanför så ska du få se din bil som du fått av din pappa, sen ska du få en annan överaskning." Alla applåderade  när Harry stängde av sin mikrofon. Han kom upp vid min sida. "Tack, jag älskar dig också" Sa jag och kysste honom.
 
 
När jag kom ut så blev jag helt chockad. Där stod en Range Rover. Jag har alltid önskat mig en sån. "OOOMG" Skrek jag. Jag kramade om pappa och mamma igen och jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Jag kollade in genom rutorna och blev chockad när jag såg en resväska ligga där i. Eller två resväskor den ena var min rosa. "Öhm mamma varför ligger det resväskor i min bil?" Frågade jag. "Fråga Harry" Svarade mamma. Jag kollade mot Harry. "Tjaaa.. Vi ska på en liten semester kan man säga" Sa Harry och jag blev chockad. "Ska vi?" Frågade jag. Han nickade. "Vi ska åka på en gång, så säg hej då till alla" Sa han och jag nickade. Jag kramade om varenda än och hoppade snart in i bilen igen. "Du får tyvärr inte köra den eftersom du inte har körkort, så jag kommer tyvärr bli den första som kör din bill" Sa Harry och log snett. "Det är lugnt" Sa jag och log. "Bra" Svarade han. Jag vinkade mot alla som stog där och snart såg jag de inte mer. "Vart ska vi?" Frågade jag. "Det får du se" Svarade han.
 
 
Oooj vart tar han henne? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra! :) Något varmt ställe som Hawaii! ;)!!

2012-07-25 @ 15:40:08
Postat av: Sanna

Vart e kapitel 38 och 39 part 1?

Svar: Glömde lägga in kategorin i det. Sorry men fixar det på en gång! :)
justajbnovel.blogg.se

2012-07-25 @ 23:10:20
URL: http://oonedirectioonnoovell.blogg.se
Postat av: Zoe

grym =)

2012-07-27 @ 01:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0