Chapter 48 - Time.

Harrys Perspektiv:
 
Allt gick så fort, vi kom till sjukhuset. Sara var redo för att börja krysta dirrekt och snart var min och hennes dotter född. "Jag är så stolt över dig" Sa jag och kysste Sara på pannan. Hon log. Hon såg perfekt ut med våran lilla dotter i sin famn. Josefine grät mycket, väldigt mycket. Tro mig det gjorde jag också, eller grät gjorde jag väl inte, några tårar lämnade mina ögon, men så blir det väl för alla i denna stunden. Det var sjuksyster Mrs.Eliski som var kvar i rummet mellan alla andra folk i vita rockar gått ut ur rummet. "Jag lämnar er nu, och jag säger till era vänner" Sa hon. Jag nickade. Man kunde se på Sara att hon var helt utmattad men hon satte på ett leende. Sara gav vårat barn till mig och jag höll det för första gången. Jag var rädd för att jag skulle tappa det eller liknande. Jag vet inte om jag inbillade mig men hon var verkligen lik Sara. Lika fin som Sara. Liam, Niall, Zayn och Louis kom in i rummet. De kramade först om Sara och kom sen fram till mig och min dotter, jag tröttnade verkligen inte på hur det faktiskt lät. Min dotter. Det kändes annorlunda, men ändå så bra.
 
Josefine satte sig ner och fick hålla, återigen mitt och Saras barn. Jag satte på min mobil då jag tänkte informera fansen och alla andra där ute. Sara och mina föräldrar var på väg till sjukhuset, det var lite svårare för Saras föräldrar då de bodde i Sverige, men de skulle på första plan. Jag gick in på twitter och skrev. Welcome to the Earth Hanna Charlene Darcy Styles. Jag loggade sedan ut för att vara sociala med de andra. "Jag är stolt över dig" Louis kom fram och gav mig en grabb kram. "Tack man" Sa jag. Snart kom min mamma in med flera tårar i ögonen, min styv pappa kom också in, han med med tårar i ögonen. Gemma kom också in efter slinkande. "ooh Sara" Mamma gick fram och kramade henne först.Hon kom sen fram till mig óch gav mig en mamma kram.
 
Louis och de andra gick ut ur rummet då det blev alldeldes för mycket folk. Mamma fick hålla lilla Hanna och hon grät. "Jag är så stolt över dig" Mimade hon till mig. Jag log åt henne. Saras föräldrar hade messat och sagt att de skulle komma imorgon bitti då det inte gick något flyg så de sov över i Stockholm en natt. Alla hade åkt hem och Sara var verkligen trött då hon faktiskt hållt sig vaken hela tiden men man kunde se att hennes ögon skulle slå igen när som helst. Jag la ner lilla Hanna i sin lilla säng eller vad folk nu kallar den där lilla saken. Jag fnös åt mig själv att jag  inte ens visste vad det hette själv. Jag la mig försiktigt brevid Sara då hon var lite öm från förlossningen. "Godnatt min älskling. Vi klarade det" Jag kysste hennes kind och hon log sedan somnade hon kort efter det.
 
*
 
Jag vaknade av Hannas skrik. Efter mat kanske. En sjuksköterska kom in i rummet för att lära Sara om amning och så vidare. Jag passade då på att köpa mig något i caffeterian. Jag knallade bort i korridoren och åkte sen hissen ner till caffterian. "Är inte du Harry Styles?" Jag hörde en liten tjejs röst och jag vände mig om och fick se en liten tjej i rull stol. Runt 12 års åldern?. "Jo det är jag" Log jag. "Vad gör du på ett sjukhus?" Frågade hon. Jag skrattade. "Jag har fått en dotter" Log jag. "Jahaa, vad heter hon" Frågade hon. Jag skrattade igen. "Hanna" Hon nickade. "Skulla jag möjligen.." "Ja du kan få min autograf" Log jag. Jag skrev den i henens målarbok då hon inte hade någon annan sen knallade jag vidare till caffeterian för att äntligen köoa mig mackan.
 
Tjejen som stod i kassan kollade underligt på mig hon kände nog igen mig. Jag åkte upp igen och när jag kom in satt Sara i sängen och åt frukost och hennes föräldrar och syskon var i rummet. Hennes mamma Maria höll i Hanna. "Hej Harry, Grattis" Sa Maria. "Tack" Sa jag. Jag kramade om hela bunten. "Ni har gjort ett bra jobb" Sa Fredrik Saras pappa. Jag skrattade, "vi har nog det" Log jag. Vi hade kanske möjligen den finaste dottern i världen.
 
Okej lite happy moments måste det allt få vara ;). Snart kommer det hända lite grejer väänta bara :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt bra!! :)

2012-08-13 @ 23:31:36
Postat av: Sofie

den här novellen påminner mig om oneddreamworld.blogg.se 's novell ..... hon skrev en novell som hette the wild ones , men avslutade den för länge sen . sedan gjorde hon en del två av novellen som också är slut . du borde faktiskt kolla och se själv

2012-08-14 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0