Chapter 45 - All this attention.

Saras Persepktiv:
 
 
Jag vaknade av någon som damsög. Jag antog att det var någon av killarna för jag hade sovit över hos Harry igår kväll. Louis hade varit med honom här hemma också, Louis hade kommit in på Harrys rum och sätt han gå igenom en massa tweets han hade fått. Louis hade stängt av datorn och sagt att han inte skulle gå igenom det där. Jag vet inte om det var en massa hat eller inte det hade inte heller Louis vetat. Jag lät Harry sova och drog på mig gårdagens kläder och gick ut från Harrys rum. Det var Niall som stog och damsög och Liam och Louis satt i soffan. "Hej" Sa jag och slog mig ner. "Hej" Svarade de. "Hur mår Harry?" Frågade de. "Jag vet inte, jag lät honom sova" Svarade jag. De nickade. "Har ni läst något?" Frågade jag. "Bara lite på twitter. Och sen ringde våra föräldrar för att hälsa till Harry" Svarade de. Jag nickade. Det var faktiskt snällt gjort. "Jag vet inte vad jag ska göra, han är så himla frånvarande." Sa jag. "Jo, han blir så, han klarar inte av hat riktigt, och när du får det så blir det ännu värre, han är en sån person men det går över snart" Svarade Louis.
 
Jag bestämde mig för att läsa lite av vad som stods. Jag gick in på min telefon och tryckte upp twitter. Då jag har ett personligt account så har jag inte så mycket följare. Jag sökte på Harry Styles och läste vissa. Vissa var urgulliga som. "ure going to get threw this @Harry_Syles." "We who are real Directioners wont going to leave u for this. @Harry_Styles" "We all love u the same @Harry_Styles. #WeLoveYouHarry"  "Stop the hate on @Harry_Styles and his girlfriend, they deserves more than that."  Och så vidare och så vidare. Men det kunde också vara riktigt dryga saker folk skrivit. Vad jag fattade det som så var det inte så mycket fans som hade skrivit dryga sager utan haters, Fans hade dock skrivit en hel del dryga saker om mig, men det antar jag att jag var tvungen att vara beredd på. Jag är ändå flickvän till Harry Styles, och ska föda hans barn.
 
#WeLoveYouHarry, #ADirectionBaby, #HarryAFather, #SaraAndHarry, #StopTheHateOnHarryAndSara Trendade just nu WorldWide. Det var ganska chockerande faktiskt. "Har ni sätt, det är massa kändisar som skriver till Harry" Sa Louis som också satt med sin telefon. "Som vilka?" Frågade jag. "Justin Bieber, Miley Cyrus, Bruno Mars, Demi Lovato, Rihanna, Katy Perry, Ed Sheeran, och en massa mer." Sa han. "Vad skriver de då?" Frågade jag nyfiket. "Justin skrev, Just Heard the news, I hope u all the best, and good luck @Harry_Styles." De andra var ganska lika den" Sa han. Vi nickade. Våran uppmärksamhet försvann i stället mot Harrys dörr som öppnades, han kom ut genom dörren. "Godmorgon man" Sa Louis och gjorde ett lätt handslag med Harry som han besvarade lite lätt. Han slog sig ner i soffan. "Godmorgon" Sa han och kollade på mig och kysste min kind. "God morgon" Sa jag. "Fansen är väldigt upprörda förstår jag" Sa han.  "Nej, det är väldigt många som stöttar dig jag lovar. Visst det är haters som skriver också, men jag lovar dig, det är så mycket bättre en vad vi trodde." sa Louis. Man såg på Harry att han blev rätt glad. "Vi skulle hälsa från våra föräldrar i alla fall" Sa Liam. Harry nickade. "Tack" Sa han.
 
"Jag ska kolla lite på datorn" Sa han och reste sig upp. Ingen av oss stoppade honom, det var inte lönt. Jag suckade och la mitt ansikte i mina händer. Harry tog verkligen illa på när folk skrev dumma saker och när det stog något dumt om mig då blev det ännu värre. "Gå in till honom" Sa Niall. Jag nickade. Jag knackade lite löst på dörren innan jag trippade in på hans rum. "Hej" Sa han. "Hej" Sa jag. Han låg ner på magen med datorn framför sig så jag la mig på andra sidan. "Ska du verkligen läsa det där babe?" Frågade jag. "Det är roligt och läsa de postiva" Sa han. "Men du klarar ju inte av allt hat" Sa jag. "Jag vet, jag försöker ignorera det. Det var faktiskt mindre en vad jag trodde det skulle bli, och jag har höjt mig med 500 tusen följare bara över natten" Sa han. Det kanske var så att han fick nya fans över natten, som såg upp till honom, eller så var väl bara folk nyfikna.  Jag hörde hur han grymtade till så jag vände mig mot datorn och där var det någon som skrivit en massa skit om mig. "Babe läs det inte" Sa jag. Han suckade. Jag såg hur han skulle skriva tillbaka till personen men jag kunde övertala honom. "Lägg inte tid på det, okej?, lägg tid på det positiva" Sa jag. "Okej, förlåt" Sa han. "Du har inget och säga förlåt över. Jag valde ett liv med dig och då får jag räkna med att jag också kommer få hat" Sa jag. Han nickade. Jag kysste honom. "Kom, vi går och äter frukost." Sa jag. "Gå du, jag ska bara tacka fansen först." Jag nickade och log och gick ut för hans rum.
 
Tråkigt kapitel... Förlåt för det. Novellen kanske har, 5-15 kapitel kvar?. Sen börjar en ny och den är jag fett pepp på på att skriva... :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra! :)

2012-08-08 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0