Chapter 2 - PARTYING

Saras Perspektiv:
"Vad gör vi?" Sa jag när det nästan slagit kväll. "NU KÖÖÖÖR VI" Skrek Josse. "Seriöst, skrattade jag, vad gör vi?" Frågade jag. "PAAAAARTY" Skrek hon. "Festa första natten?" Frågade jag förvånat. "vad ska vi annars göra?" frågade hon. "Okej du har rätt" Skrattade jag. Jag gick till min garderob där jag tog fram en kort svart klänning med paljetter på. Jag la ner den på golvet så länge och granskade den.



Jag gick och letade efter lite smycken som passade. Fixade till mitt smink och satte sedan på mig klänningen. Fixade håret och drog fram ett par Jeffery Campell. Jag blev ganska lång i de, eller lång och lång blev jag inte. Om man är drygt 160 cm så ja...
"Kan jag ha det här?" frågade Josse och hade på sig en fin vit klänning.



"Har du ditt falsk leg?" Frågade hon. "Japp" Log jag. Jag hade haft det ganska länge. Josse behövde ju inte det längre.... Men lilla jag behövde ju dock..
"Nu går vi och festar" Sa hon och vi gick ut ur lägenheten. "Hur ska vi hitta?" Frågade jag. "Vi är i London, det finns klubbar över allt, om den inte är kul går vi till någon annan." Sa hon.

Vi gick in på någon klubb och vakten släppte lätt förbi oss. Vi gick raka vägen in till baren och tog oss lite dricka och lite mer dricka igen. När vi kände oss lite på dragna tog vi med oss en dricka till dans golvet och började dansa lite. "Vi måste hitta någon heting" Skrek Josse i mitt öra för att överösta musiken. "Jo jag vet" Snart kom det någon och dansa bakom Josse. Men det började bli för mycket folk så jag gick bort en bit och såg två killar, ja jag vet inte var de gjorde igentligen...



Men jag gissar på att den ena skulle bära upp den andra av något slag. Jag skrattade lite åt de och kände att de vibrerade till i bhn. Jag drog upp min telefon och såg ett sms från mamma.

Hoppas ni har det bra i London nu, gumman, ha det bra vi saknar dig.

Jag log åt smset, men jag svarade inte nu. Jag kände en knackning på min rygg så jag vände mig om och fick se den krulliga killen som blev uppbärd. "Varför står du här helt själv, är inte det olagligt?" Frågade han och blinkade med ögat. "Olagligt huh, varför?" frågade jag. "En sån snygg tjej ska väl inte behöva vara ensam, har jag inte rätt?" Frågade han. "Jag är inte ensam, min kompis ärrr..." Jag kollade efter henne och såg hennes tunga vara i en annans killes hals. "I den där killens hals" Sa jag och skrattade och kolla på killen. "No way, det är min kompis ju" Skrattade han. Jag nickade impat på huvudet. "Dansa?" Frågade han. Jag nickade och svepte i mig resten av min drink. Vi började dansa så att han hade hans händer på mina höfter.

Efter mycket dans gick vi till baren och han beställde en drink åt mig. Jag började genast känna mig ännu fullare än vad jag var förut. Men vi började dansa och mina fötter gjorde förjävla ont. Men snart så började vi kyssas, eller kyssas, hångla rättare sagt.

"Vill du följa med hem till mig?" Frågade han. Jag sneglade efter Josse men kunde inte se henne. Jag nickade på huvudet och vi gick ut från klubben. En dag i London, och vi båda har haffat någon.

Fan vad vi är bra.


Nämen ser man på, Är Mr. Harry Styles på Klubben. Zayn ser man också, men är det Zayn som Josse höller på med eller vem är det ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0